    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Psychoakustyka - warto przeczytać
    Date: Mon, 17 Nov 2014 19:08:36 +0100

    bartekltg wrote:

    > Jedni uznają bezpośrednio prawdziwość każdej pierdoły z Biblii
    > (jakieś 6000 lat od stworzenia ąwiata, 700 letni ludzie, potop
    > na całej planecie, pi=3). Źle.

    Dlaczego źle? Nie chcę przyczyniać się do pyskówki na tle
    religijnym, ale jest dla mnie naturalne przekonanie, że
    od kogo jak od kogo, ale od samego Stwórcy można oczekiwać
    umiejętności precyzyjnego wyłożenia swoich zaleceń i oczekiwań.
    Sądzę, że gdybym był wierzący, to tak właśnie bym wierzył, bo
    to jest logiczna konieczność: mam wiedzieć lepiej od swojego
    boga, co miał na myśli?

    A porównanie z dewocjonaliami bardzo mi się podoba. :-)

    Pozdrawiam, Piotr