  • 1. Data: 2011-10-26 19:27:12
    Temat: Pstryk, pstryk
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dla odskoczni sprzętowej, zapraszam, do Ochotnicy i w Gorce (z dziś):
    http://as.elte-s.com/patrz/1148/01.htm
    W Sądecki tydzień temu:
    http://as.elte-s.com/patrz/1147/01.htm
    Pod krakowską Halę Targową:
    http://as.elte-s.com/patrz/1146/01.htm
    i raz jeszcze w Sądecki:
    http://as.elte-s.com/patrz/1145/01.htm

    Hala robiona Samyangiem 7,5mm, częściowo prostowana i kadrowana. Reszta
    wciąż bardzo nieseksownym w oczach ''prawdziwych mężczyzn'' superzoomem
    14-150 z olkiem epl1 :)

    Zapraszam innych do pokazywania zdjęć.

    --
    pozdrawia Adam
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/

  • 2. Data: 2011-10-26 19:43:20
    Temat: Re: Pstryk, pstryk
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > Hala robiona Samyangiem 7,5mm, częściowo prostowana i kadrowana. Reszta
    > wciąż bardzo nieseksownym w oczach ''prawdziwych mężczyzn'' superzoomem

    Jestem pod wrażeniem!
    Dziękuję i pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-10-26 20:05:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nie ważne czym! Ważne - jak!
    Te: http://as.elte-s.com/patrz/1147/01.htm
    Chciałbym mieć jako fototapetę :)

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 4. Data: 2011-10-26 20:46:59
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

> [...]
    >
    > Hala robiona Samyangiem 7,5mm, częściowo prostowana i kadrowana. Reszta
    > wciąż bardzo nieseksownym w oczach ''prawdziwych mężczyzn'' superzoomem

    Bardzo ladne. Znaczy reszta w ogole nie obrabiana?

  • 5. Data: 2011-10-26 20:58:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-26 22:46, kamtzu pisze:
    > Bardzo ladne. Znaczy reszta w ogole nie obrabiana?

    Wszystko szopowane, ale praktycznie nie rekadrowane nie mówiąc o zmianie
    geometrii.

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,

  • 6. Data: 2011-10-26 21:04:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 21:27, Janko Muzykant pisze:

    > http://as.elte-s.com/patrz/1145/01.htm
    > Zapraszam innych do pokazywania zdjęć.

    Zdjęcia są na tyle przyjemne, że mam ochotę w przyszłym roku zwiedzić
    Beskid Sądecki zamiast tradycyjnie wybrać się w Bieszczady :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-10-26 22:37:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-26 20:05:53 +0000, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Chciałbym mieć jako fototapetę :)

    Ale taką na ścianę 3,9x2,6m2?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-26 23:16:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Dla odskoczni sprzętowej, zapraszam, do Ochotnicy i w Gorce (z dziś):
> [...]

    Rewelacja.

  • 9. Data: 2011-10-27 06:24:19
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Wszystko szopowane, ale praktycznie nie rekadrowane nie mówiąc o zmianie
    > geometrii.

    Bardzo ładne chociaż wg mnie ciut za mocno wyostrzone. Poza tym chyba jakoś
    lepiej suwaczkami operowałeś :) bo zdjęcia są wg mnie ładniejsze niż w
    Twoich wczesniejszych galeriach

  • 10. Data: 2011-10-27 07:36:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-27 08:24, Agent pisze:
    > Bardzo ładne chociaż wg mnie ciut za mocno wyostrzone. Poza tym chyba
    > jakoś lepiej suwaczkami operowałeś :) bo zdjęcia są wg mnie ładniejsze
    > niż w Twoich wczesniejszych galeriach

    Po prostu inne.

    --
    pozdrawia Adam
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/