  • 1. Data: 2017-03-30 22:11:27
    Temat: Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Ponad połowa polskich kierowców prowadzi rozmowy telefoniczne w swoich
    samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc. je
    śniadanie i słucha audiobooków - to wyniki ogólnopolskiego badania
    opinii publicznej, przeprowadzonego na zlecenie firmy motoryzacyjnej
    Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz więcej
    czynności wykonują właśnie za kierownicą.

    A babki się malują... :-)

    Reszta: http://tinyurl.com/lwol4oh

    T.

  • 2. Data: 2017-03-30 22:20:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2017 22:11:27 +0200, T. napisał(a):

    > A babki się malują... :-)

    Dlatego automaty takie popularne. Próby robienia fake-upu nogą nie powiodły
    się, trzeba było jakoś z tego wybrnąć ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2017-03-30 22:31:20
    Temat: Komfort dla A.Filipa [1]
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    T. w

    > Reszta: http://tinyurl.com/lwol4oh

    <Kierowcy, którzy spędzają w aucie więcej niż pół godziny dziennie, powinni
    pomyśleć o poprawie komfortu jazdy. To szczególnie istotne w przypadkach,
    kiedy jesteśmy zmuszeni do odpoczynku również za kierownicą. Z pewnością
    systemy takie jak podgrzewanie foteli, masaż czy podparcie lędźwi, sprawią,
    że godziny spędzone w korkach będą przyjemniejsze i przede wszystkim
    nieszkodliwe dla naszego kręgosłupa.>

    Mam taki postulat związany z dobrą zmianą -- żont powinien zapewnić te
    uciechy, zwłaszcza w kontekście kręgosłupa...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2017-03-30 22:38:56
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-30 o 22:11, T. pisze:
> [...]
    > Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz więcej
    > czynności wykonują właśnie za kierownicą.

    Ps. Dziś widziałem gościa - prowadził furgonetkę. Prawą ręką trzymał
    telefon (przy lewym uchu), a w lewej miał kanapkę. Prowadził kolanami
    chyba...
    T.

  • 5. Data: 2017-03-30 23:11:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2017 o 22:11, T. pisze:

    > A babki się malują... :-)

    Ja się w korku golę;)

    Shrek

  • 6. Data: 2017-03-30 23:53:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-30 o 22:38, T. pisze:

    > Ps. Dziś widziałem gościa - prowadził furgonetkę. Prawą ręką trzymał
    > telefon (przy lewym uchu), a w lewej miał kanapkę. Prowadził kolanami
    > chyba...

    Prowadził lewą ręką. Nie myl ręki z dłonią. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-03-31 01:02:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-30 o 22:38, T. pisze:

    > Ps. Dziś widziałem gościa - prowadził furgonetkę. Prawą ręką trzymał
    > telefon (przy lewym uchu), a w lewej miał kanapkę. Prowadził kolanami
    > chyba...

    A ja widziałem kierowcę autobusu trzymającego w prawej ręce telefon a w
    wystawionej za okno lewej ręce papierosa. Wiózł pełno ludzi, w Warszawie
    to było.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2017-03-31 07:02:13
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > A babki się malują... :-)
    >
    > Reszta: http://tinyurl.com/lwol4oh
    >
    > T.

    A jest jakis przepis ktory zabrania seksu w czasie jazdy?

  • 9. Data: 2017-03-31 08:19:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2017 o 07:02, miumiu pisze:

    > A jest jakis przepis ktory zabrania seksu w czasie jazdy?

    Nawet jeśli, to zawsze można na Clintona - ta pani uprawiała z nim seks,
    a on z tą panią nie:P

    Shrek

  • 10. Data: 2017-03-31 09:36:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 08:19, Shrek pisze:

    > Nawet jeśli, to zawsze można na Clintona - ta pani uprawiała z nim seks,
    > a on z tą panią nie:P

    a komu było przyjemniej?:)