  • 11. Data: 2017-03-31 09:37:17
    Temat: Re: Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    nie przyznam się!
    ;)

  • 12. Data: 2017-03-31 10:01:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 01:02, Akarm pisze:

    > A ja widziałem kierowcę autobusu trzymającego w prawej ręce telefon a w
    > wystawionej za okno lewej ręce papierosa. Wiózł pełno ludzi, w Warszawie
    > to było.

    Jeszcze za komuny miałem wątpliwą przyjemność jazdy tramwajem, który
    prowadziła pani czytająca w czasie jazdy książkę. Miała ją opartą na
    rurce (to był stary model tramwaju) przy desce rozdzielczej i tak się
    kulała zerkając co chwila do książki... :-)
    T.

  • 13. Data: 2017-03-31 12:11:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-30 o 22:11, T. pisze:
    > Ponad połowa polskich kierowców prowadzi rozmowy telefoniczne w swoich
    > samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc. je
    > śniadanie i słucha audiobooków - to wyniki ogólnopolskiego badania
    > opinii publicznej, przeprowadzonego na zlecenie firmy motoryzacyjnej
    > Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz więcej
    > czynności wykonują właśnie za kierownicą.

    Takie faszystowskie ;-) pier...e
    A kto jeździ z pełnym, pęcherzem, sraczką, teściową na tylnym siedzeniu.
    Jechać dalej?

    Eksperci zajęliby się czymś pożytecznym a nie podżeganiem ustawodawców
    do tworzenia kolejnych debilnych zakazów.

  • 14. Data: 2017-03-31 13:06:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >swoich samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc.
    >je śniadanie i słucha audiobooków - to wyniki ogólnopolskiego badania

    A co w tym dziwnego, ze sie slucha audiobookow ?

    Tylko trzeba ostroznie, bo mozna zlekcewazyc ostrzezenie o radarze :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-03-31 13:32:02
    Od: p...@g...com

    A te śniadanie to nie jajecznica na boczku tylko Snickers czy bułka ...
    Do patologii jeszcze daleko :-)

  • 16. Data: 2017-03-31 16:01:27
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 31.03.2017 o 07:02 miumiu <a...@b...pl> pisze:

    > A jest jakis przepis ktory zabrania seksu w czasie jazdy?

    Ale każdy ma mieć zapięte pasy.

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2017-03-31 17:59:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz
    > więcej czynności wykonują właśnie za kierownicą.

    Z gorącymi daniami jest problem. to znaczy - frytki czy kebsa można
    opierdzielić, ale jajecznica, bigos czy ruskie ze smietaną to ciężko
    raczej.

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2017-03-31 19:50:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-31 o 13:06, J.F. pisze:

    > A co w tym dziwnego, ze sie slucha audiobookow ?

    To zależy co się słucha. PoRD można słuchać.

  • 19. Data: 2017-03-31 22:39:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-31 o 16:01, SW3 pisze:

    > Ale każdy ma mieć zapięte pasy.

    Nie dotyczy pań w zaawansowanej ciąży i cwaniaków ze zwolnieniem lekarskim.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-04-03 10:24:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tapicerka fotela Ci nie przeszkadza??