  • 41. Data: 2012-01-20 00:39:53
    Temat: Re: Przywitanie po latach :)
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości
    news:jf93cf$1v0$1@inews.gazeta.pl...
    > CO JA PACZE?!
    > Witaj! Fajnie, że wróciłeś po latach :) Ja wciąż twardo subskrybuję
    > pl.misc.samochody, choć piszę znacznie mniej niż dawniej - głównie czytam.
    > Znaczące teren Jetty i Vento sprzedałeś, a co z Garbim? Widzę w sygnaturce
    > innego klasyka, więc to chyba podwójne sprzeniewierzenie marce ;)

    Jedna Jetta poszła na części bo się już zużyła do granic możliwości, chociaż
    swój ostatni kurs odbyła jeszcze o własnych siłach.
    Druga Jetta pewny wakacji zirytowała mnie brakiem klimy, jak się wygotowałem
    10h w drodze nad morze więszość czasu w deszczu, a było gorąco, a tu ani
    dachu otworzyć ani szyby i miałem środku saunę to mnie szlag trafił i w
    przeciagu kilku dni kupiłem Vento z klimą :P
    Vento jeździłem prawie trzy lata i generalnie byłem i jestem z niego bardzo
    zadowolony, mało pali, tanie części, z wyposażenia ma wszystko co mi
    potrzebne, trochę go ruda brała ale zwalczyłem, generalnie to teraz moja
    lepsza połówka nim jeździ, więc niby już nie mój a i tak co i raz nim jeżdżę
    :)
    Garbi niestety miał pecha, najpierw nie miałem funduszy żeby coś z nim
    zrobić, a jak znalazły się fundusze to nie było czasu, potem zapał jakoś
    odszedł i skończyło się na tym że go rozłożyłem zobaczyłem dziury, wymiękłem
    i tak stał przez rok :P
    Ale trafił w bardzo dobre ręce, oddałem go w rozliczeniu lakiernikowi :) W
    ciągu jednej zimy gruntownie go odremontował, wyczyścił blachy do zera,
    wspawał reperaturki, wymienił błotniki itd. dał nowe uszczelki, kierdry,
    nową tapicerkę, podsufitkę, przednią szybę, dekle, opony, chromy na silnik
    itd itp, generalnie jak zobaczyłem Garba jak go skończył to aż mi się łezka
    w oku zakręciła jak pięknie mu wyszedł. Zwłaszcza że gość robił dla siebie,
    a nie na handel i nie żałował na części i materiały, jak mi powiedział ile
    poszło w same graty to chyba faktycznie nie ma zamiaru go sprzedawać bo nie
    ma szans żeby chociaż 1/3 mu się zwróciła, o nakładzie pracy nie
    wspominając.
    A Fiata wyplowałem w takich okolicznościach że sam jestem zdziwony, z resztą
    Garba opchnąłem żeby Fiatowi miejsce zrobić :)

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 42. Data: 2012-01-20 00:44:57
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "PavveL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem i ja marzenie pośmigać A4 B6 2.5TDI Quattro. Na szczęście przed
    > zakupem poczytałem fora Audi. Odechciało mi się.

    I słusznie :)
    Samochód prowadzi się pięknie, wróciłem właśnie z godzinnej przejażdżaki po
    okolicy żeby trochę się pobawić jej możliwościami i musze stwierdzić że
    Quattro to genialna sprawa, żadne FWD ani RWD nie sprawiło mi jeszcze takiej
    frajdy, a do tego jak nie chcieć się bawić to samochód nawet na bardzo
    śliskiej nawierzchni prowadzi się bardzo pewnie i bezpiecznie, trzeba tylko
    pamiętać że hamuje jak każdy inny - nawet w instrukcji zwracają na to uwagę
    :)

    > Ale nie klękaj, pamiętaj żeby zwalać winę na stan polskich dróg i jakość
    > paliwa. Przecież niemieckie najlepsze, na "F" najgorsze, a japończyki są
    > jednorazowe.

    Generalnie to w moim egzemplarzu to tylko na silnik mogę psioczyć bo 2.5V6
    TDI z początków produkcji to ścierwo haniebne za które koncern VAG powinien
    do dzisiaj publicznie przepraszać i co roku dawać przydział środków
    uspokajających ich właścicielom...
    Ale dobrze wiedziałem na co się piszę, a kupiłem na takich warunkach że
    nawet nie płaczę że musiałem kilka wypłat utopić w naprawach.

  • 43. Data: 2012-01-20 00:52:47
    Od: Tom <t...@s...com>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 00:29:09 +0100, Mlody napisał(a):

    > Ściągłem, i co lepiej?

    Trzeba pogrzebać w ustawieniach Outlooka, pełno opisów jest w sieci.
    A potem wysyłać do bólu posty testowe na pl.test aż bot odpowie, że nie ma
    błędów ;)
    Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

  • 44. Data: 2012-01-20 00:57:50
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@l...plll> napisał w wiadomości
    > jest mułowaty i pije jak nałogowiec, ale byłem tego świadomy. Mam
    > zrobione nim 240kkm i mruczy jak by był z fabryki.. Za rozrząd i
    > popychacze dałęm w sumie 1700, pompa wody na wymiane w ASO bo wyszło
    > 320zł za pompę ori.

    To moja walka była gorsza.
    Zaraz po za kupie rozrząd, pół roku później wałki+popychacze itd... niedługo
    potem znowu zaczęła jeść wałki...
    Nie pierdzieliłem się tylko wywaliłem spod machy AFB i kupiłem AYM w pięknym
    stanie, a przy okazji okazało się że dwumas ma już dość a tarcza sprzęgła i
    tak zaraz by się skończyła więc to też poszło nowe... razem z dociskiem,a
    przy okazji i poduszki silnika co się okazały być z zaworkiem przez co
    sztuka wyszła mi ponad 200zł...
    Generalnie całej historii co mi ta franca potrafiła nawywijać nie chce mi
    się opisywać bo to długa, nudna i smutna historia.
    Ale generalnie jak już zwalczyłem większość problemów to samochód jest
    bardzo fajny, mimo że 2.5 spędzało mi nie raz sen z powiek to nie
    zamieniłbym na 1.9 TDI które telepie, brzmi jakby koń na blachę szczał i nie
    chce jechać.
    O ile poprzedni silnik napierdzialał jak Ursus C360 o tyle obecny chodzi
    cicho i równo, ma moc i pali mniej niż poprzedni śmietnik, a ten dźwięk w
    środku :)
    Do tego jest zwirusowana przez pierwszego właściciela i kiedyś miała 190KM,
    teraz nie wiem ile ma bo jakoś na hamownię ciągle mi nie po drodze.

    > Ale po śniegu fajnie idzie co!??:))

    Hehe... jak już pisałem w poprzenim poście właście wróciłem z godzinnej
    przejażdżki bo akurat kilka cm śniegu nasypało.
    Że tak powiem fajnie to mało powiedziane, to jest zaje****e!!! :)
    Co prawda dopiero się uczę co to potrafi bo poprzeniej zimy nie miałem za
    bardzo okazji(kupiłem pod koniec zimy i drugiego dnia padł sterownik pompy,
    a po dwóch tygodniach rolka w rozrządzie zaczęła hałasować i tydzień
    czekałem na kolejkę w warsztacie itd....)

    Jako następny samochód chyba też się skuszę na coś z Quattro i 2.5 V TDI,
    ale raczej z końca produkcji, no chyba że będę mógł sobie pozwolić na 3.0 :)

  • 45. Data: 2012-01-20 00:58:46
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    > Od samego ściągania nic się nie dzieje - to nie klasówka.

    Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

  • 46. Data: 2012-01-20 07:53:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 00:58:46 +0100, Mlody napisał(a):

    > Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

    Nie mów hop - długo Cię nie było ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 47. Data: 2012-01-20 08:34:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-19 21:23, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Kurde - gdzie masz to ustawione?
    > Przeszukałem - tak mi się wydaje - wszystkie opcje i cały konfigurator
    > kont, ale mogę sobie ustawić jedynie ISO-8859-2, natomiast nie mam
    > takiego pola (jak dałeś na obrazku), żeby odptaszkować ustawianie go na
    > wszystko. A też mi krzaki wyłażą w niektórych postach (jak teraz u
    > Młodego).

    Prawa mysz na grupie dyskusyjnej. Można mieć różne ustawienia dla każdej
    z osobna - przydatne jak subskrybujesz jakieś dziwnojęzyczne grupy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 48. Data: 2012-01-20 08:35:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-19 21:27, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Prawoklik na grupie i heja :)
    >
    > A jak nie to nie wiem (na obecną chwilę) :)

    Spóźniłem się widzę - i to sporo :)

  • 49. Data: 2012-01-20 12:50:13
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

> [...]
    > ale raczej z końca produkcji, no chyba że będę mógł sobie pozwolić na 3.0

    No ja mam BFC i mam go już zrobionego na 100% (poduszkę jedną zrobiłem a
    drugą poprzedni właściciel). Pompa już z tych nowszych w których sie
    tranzystor nie uper$@$% tak szybko. AYM faktycznie chodzi pardziej miękko,
    ale przyznasz że to nadal młockarnia przy np. starym 3.0TDI od BMW. A teraz
    to już sam nie wiem... czy wolę gówniane 2,5 V6 z jego bolączkami które już
    są wszędzie znane i łatwo je naprawić, czy może 3.0 z jego zasranymi
    łańcuchami i napinaczami:), które do wymiany potrzebują wyjęcia motoru.

    Wyjezdze tego mojego jeszcze trochę i kupie coś w benzynie bo diesel
    ostatnio troche drożeje.
    Pozdrawiam.

    --
    wojtek

  • 50. Data: 2012-01-21 21:08:32
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Mlody* w wiadomości news:jfa9tq$2jj$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
> [...]
    > nawet na bardzo śliskiej nawierzchni prowadzi się bardzo pewnie i
    > bezpiecznie, trzeba tylko pamiętać że hamuje jak każdy inny - nawet w

    Z tą frajdą to chyba jednak za mało jeździłeś RWD skoro masz takie zdanie
    :-)
    Natomiast co do reszty się zgadzam.

> [...]
    > Ale dobrze wiedziałem na co się piszę, a kupiłem na takich warunkach że
    > nawet nie płaczę że musiałem kilka wypłat utopić w naprawach.

    Te kilka wypłat to chyba całe auto jest warte z uwagi na swą sławę... Tak z
    ciekawości co robiłeś przy samym silniku?

    Pozdr