  • 51. Data: 2012-01-21 21:18:55
    Temat: Re: Przywitanie po latach :)
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Mlody* w wiadomości news:jfaalv$3et$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
> [...]
    > Zaraz po za kupie rozrząd, pół roku później wałki+popychacze itd...
    > niedługo potem znowu zaczęła jeść wałki...
    > Nie pierdzieliłem się tylko wywaliłem spod machy AFB i kupiłem AYM w
    > pięknym stanie, a przy okazji okazało się że dwumas ma już dość a
    > tarcza sprzęgła i tak zaraz by się skończyła więc to też poszło nowe...
    > razem z dociskiem,a przy okazji i poduszki silnika co się okazały być z
    > zaworkiem przez co sztuka wyszła mi ponad 200zł...
    > Generalnie całej historii co mi ta franca potrafiła nawywijać nie chce mi
    > się opisywać bo to długa, nudna i smutna historia.

    Rozrządu i koła dwumasowego do tej smutnej historii bym nie liczył :-)

    > Ale generalnie jak już zwalczyłem większość problemów to samochód jest
    > bardzo fajny, mimo że 2.5 spędzało mi nie raz sen z powiek to nie
    > zamieniłbym na 1.9 TDI które telepie, brzmi jakby koń na blachę szczał i
    > nie chce jechać.

    A dziś jechałem Paskiem 1.9TDI z 1997, odczucia miełem podobne.

    > Że tak powiem fajnie to mało powiedziane, to jest zaje****e!!! :)
    > Jako następny samochód chyba też się skuszę na coś z Quattro i 2.5 V TDI,
    > ale raczej z końca produkcji, no chyba że będę mógł sobie pozwolić na
    > 3.0 :)

    A wiesz że V8 może być podobnym obciążeniem dla budżetu co V6 TDI :-)

    Pozdr

  • 52. Data: 2012-01-22 11:37:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 20 Jan 2012 00:58:46 +0100, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>
    wrote:

    >Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

    Za to grupa się zminiła. Jak nie jesteś twardzielem, to wytrzymasz
    miesiąc :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2012-01-22 11:38:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 20 Jan 2012 00:52:47 +0100, Tom <t...@s...com> wrote:

    >Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

    Ta, 40tude normalny :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2012-01-22 20:07:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:38:16 +0100, jerzu napisał(a):

    > Ta, 40tude normalny :)

    Że niby do czego pijesz? ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 55. Data: 2012-01-22 20:23:56
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    > Ta, 40tude normalny :)

    Ano... Sam jestem zły, że mi ktoś kiedyś ten szajs pokazał. Nie wiem ile
    lat ja go używam, ale od siedmiu lat nie jest już wspierany, a do dziś nie
    powstał soft, który zapewniałby funkcjonalność i komfort 40Tude. Jedyne co
    mnie trzyma przy Windowsach to 40Tude - nie ma ani pod Androida, ani Linuxa
    niczego co dawałoby taki komfort jak 40Tude plus Hamster. Pierwszy kontakt
    może być szokujący, ale kilka eksperymentów pod FAQ stworzone przez Doktora
    i lata aż miło: http://krzaczory.pl/usenet/?id=3

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 56. Data: 2012-01-22 21:41:16
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Z tą frajdą to chyba jednak za mało jeździłeś RWD skoro masz takie zdanie
    > :-)

    Jakieś naście kkm, W124 300CE z ASD :)
    Więc demnstrowało uroki.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 57. Data: 2012-01-22 21:44:11
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    > A wiesz że V8 może być podobnym obciążeniem dla budżetu co V6 TDI :-)

    Teraz już wiem :)
    Ale nie wiem czy niedługo nie będę raczej musiał poszukać czegoś mniej
    obciążającego budżet bo do większego wydatku się powoli zaczynam zbierać...