  • 11. Data: 2010-12-29 11:45:16
    Temat: Re: Przywilej 140
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3NvpK2$JOx@mike.oldfield.org.pl...
    > Dnia Tue, 28 Dec 2010 12:49:05 +0100, Szuwaks napisał(a):
    > Pan Policjant też pieprzył, że policja na pewno przestrzega przepisów (lol
    > - youtube.com i mój kanał), a potem jeszcze pierdzielił, że jak obywatel
    > zażąda zmiany debilnego oznakowania, to sie od razu ono zmieni.
    > Niestety, dowiódł, że policjant = debil.

    E, Adaś, a co miał powiedzieć, że policja nagminnie łamie przepisy?
    Przecież wysłali by go jakiegoś Królowego Mostu -:)

    Szuwaks

  • 12. Data: 2010-12-29 12:02:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-28 12:49, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > W radiowej 3 Za/Przeciw, program o zmianach w przepisach z naciskiem na
    > prędkość.
    > Wypowiadał sie pan policjant, że to przywilej, z którego będą mogli
    > korzystać tylko kierowcy doświadczeni, trzeźwi i w bardzo sprawnych
    > samochodach.

    Ja to widziałem w jakimś programie telewizyjnym. Debilizm^2

    > Czy to oznacza, że wszyscy jeżdżący wolniej będą traktowani jak
    > potencjalni niedoświadczeni i napici kierowcy jadący niesprawnymi
    > samochodami? -:)))

    Pewnie tak - cała Europa ma stosowne 130km/h (lub mniej, bądź
    zalecane), ale w Polsce oczywiście zawsze musi inaczej.

  • 13. Data: 2010-12-29 14:18:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl>

    > Nie, nie media.
    > Takich mamy dziennikarzy.

    Raczej takich odbiorców. Ktoś tego jednak chce słuchać. Inna sprawa, że jak
    chodzi o czystą sensację to można takie bzdury opowiadać by ktoś inny
    dementował, dyskutował o tym, na niusach itp itd. Po prostu to nie jest
    prawdziwa informacja tylko dym.

  • 14. Data: 2010-12-29 14:37:12
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-28 12:49, Szuwaks pisze:
    > Wypowiadał sie pan policjant, że to przywilej, z którego będą mogli
    > korzystać tylko kierowcy doświadczeni, trzeźwi i w bardzo sprawnych
    > samochodach.

    Chyba oni wszyscy są potłuczeni. Straszna różnica czy się jedzie
    130 czy 140 km/h po ~4 m pasie ruchu bez świateł, skrzyżowań
    jednopoziomowych, terenów zabudowanych, itp. To już większa sztuka
    jechać 20 km/h drogą osiedlową i być przygotowanym przez cały czas,
    że w każdej chwili zza zaparkowanego samochodu może wyskoczyć dziecko.
    Prędzej tu bym się doszukiwał doświadczenia niż we wciśnięciu gazu...
    albo ustawieniu tempomatu.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 15. Data: 2010-12-29 14:40:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-28 20:50, neoniusz pisze:

    > Ciekawe czy ten kretyn jak testuje te wszystkie Astony Martiny to 50
    > km/h jezdzi.

    Nie sądzę, żeby zasługiwał na takie nazywanie... on przynajmniej wie,
    jak takie auta testować i wie, żeby nie robić tego "na obwodnicy",
    albo na hopie na Puławskiej.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 16. Data: 2010-12-29 23:17:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 14:40, Rychu pisze:

    > Nie sądzę, żeby zasługiwał na takie nazywanie... on przynajmniej wie,
    > jak takie auta testować i wie, żeby nie robić tego "na obwodnicy",

    ROTFL :P
    Kornacki i fachowe testowanie :>
    Usmialem sie po pachy.
    Sympatyczny gosc moze i jest, prowadzi tez calkiem niezle te programy,
    jak go porownac do reszty holoty z TVNu, ale jest kompletnie atechniczny :/

    > albo na hopie na Puławskiej.

    Taa, a ostatnio chyba w zakupie kontrolowanym sie chwalil jak to jakas
    cudowna maszyna, ktora testowal, dociskal do 320km/h (czy jakos tak,
    prosze nie bic jak bedzie roznica +/- 10km/h, bo moglem zle zapamietac),
    oczywiscie na niemieckiej autostradzie (jakby tam to sami Bogowie go
    prowadzili i nic sie mu nie moglo stac) :>

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-12-29 23:48:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 11:45:16 +0100, Szuwaks napisał(a):

    > E, Adaś, a co miał powiedzieć, że policja nagminnie łamie przepisy?
    > Przecież wysłali by go jakiegoś Królowego Mostu -:)

    Mógł nic nie powiedzieć. A tak, to pierdolił takie smuty, takie kłamstwa,
    że mi się aż wątroba przewracała.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2010-12-29 23:49:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 12:02:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Pewnie tak - cała Europa ma stosowne 130km/h (lub mniej, bądź
    > zalecane), ale w Polsce oczywiście zawsze musi inaczej.

    Mhm. cała, futrzaczku. Poza tymi krajami w których byłeś. Czyli poza
    Polską.

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2010-12-30 00:58:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 12:02:16 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >Pewnie tak - cała Europa ma stosowne 130km/h (lub mniej, bądź
    >zalecane), ale w Polsce oczywiście zawsze musi inaczej.

    Mozemy przeciez raz tupnac nozka i powiedziec "nie, wy, k*, nie macie
    racji, my to zrobimy lepiej".

    Albo "byly wybory i zwolennicy "opcji zero" znalezli sie w glebokiej
    mniejszosci".

    Poza tym nie cala.

    J.