    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>
    Subject: Re: Przysz?o?? d?ugich fal [OT]
    Date: Wed, 06 Oct 2010 09:10:30 +0200

    J. F. wrote:

    > Co roku przelatujemy przez chyba dwa roje meteorow.
    > I co ? I nie slyszalem zeby spowodowaly jakies uszkodzenia.
    > Kosmos jest wielki a satelita malutki, no i rachunek pr-stwa robi
    > reszte.
    > Nie zebym twierdzil ze nie ma ryzyka, ale wszystkiego raczej nie
    > wyczysci. No chyba ze jakas kometa w Ksiezyc przy.. trafi :-)

    Zalezy co to za śmieci. Te roje o których piszesz to drobinki maksymalnie
    0.5 cm. Przy naszej atmosferze to nic. Chronia nas tez planetoidy ale tylko
    w ekliptyce czyli nasze. Ale lecimy z duza predkoscia. I nachyleni do
    galaktyki wiec jak by sie uprzec to akurat moze nas trafić. Nawet nie bardzo
    mamy czym mierzyć czy coś nie leci.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"