  • 1. Data: 2009-11-16 21:06:32
    Temat: Przysmazony filtr powietrza
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Jou

    Od jakiegoś czasu walczę w LC4 z (za) często zapychającym się filtrem
    powietrza i mi tak wychodzi, że co 3-4 jazdy muszę prać skurczybyka, bo
    inaczej się mi mieszanka za bogata robi. No więc po ze 3 miechach
    przerwy w lataniu wyciągam go dzisiaj coby przeprać przed weekendem i
    oczom moim ukazał się dziwny widok - filtr jest lekko przysmażony od
    wewnątrz, od strony gaźnika. Normalnie w czarne ciapki nadtopionej
    gąbki, od góry, gdzie jest większa powierzchnia. Cię cholera? Ma ktoś
    pomysł?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-11-16 21:11:58
    Temat: Re: Przysmazony filtr powietrza
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony gaźnika. Normalnie w czarne ciapki nadtopionej gąbki, od góry,
    > gdzie jest większa powierzchnia. Cię cholera? Ma ktoś pomysł?

    Hmmm strzela w gaźnik?? Czyli zły zapłon??

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 3. Data: 2009-11-16 21:17:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lis, 22:06, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > wewnątrz, od strony gaźnika. Normalnie w czarne ciapki nadtopionej
    > gąbki, od góry, gdzie jest większa powierzchnia. Cię cholera? Ma ktoś

    Jedyna opcja to chyba taka, ze rzyga ogniem przez gaznik :-) Zaplon?
    Rozrzad? No albo uklad olejowy nie odpowietrzony ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2009-11-16 21:21:55
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Jedyna opcja to chyba taka, ze rzyga ogniem przez gaznik :-) Zaplon?
    > Rozrzad? No albo uklad olejowy nie odpowietrzony ;-))
    Ja bym postawil na za male luzy zaworowe, lub nieszczelne zawory
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 5. Data: 2009-11-17 06:38:34
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Czesc

    ***Jedyna opcja to chyba taka, ze rzyga ogniem przez gaznik :-) Zaplon?
    Rozrzad? No albo uklad olejowy nie odpowietrzony ;-))
    Ja bym postawil na za male luzy zaworowe, lub nieszczelne zawory

    Ja stawiam ze przejechales smoka wawelskiego lub kogos z jego rodziny - bo
    wy endurowcy/ crosowcy wogole nie zwracacie uwagi na otaczajaca Was nature.
    I dobrze Ci tak.
    :)
    T.

  • 6. Data: 2009-11-17 06:58:44
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Ja stawiam ze przejechales smoka wawelskiego lub kogos z jego rodziny - bo
    > wy endurowcy/ crosowcy wogole nie zwracacie uwagi na otaczajaca Was nature.
    > I dobrze Ci tak.

    Czasem lepiej pojezdzic i postraszyc samotnie szwendajace sie po lesie
    czerwone kapturki niz dudnic V-kami po miastach i wsiach :)
    Siejac strach i poruszenie az krowy przestaja dawac mleko :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2009-11-17 07:55:06
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Norbi"
    Siejac strach i poruszenie az krowy przestaja dawac mleko :D

    Dobrze ze choc kury nadal sie niosa...

    T.

  • 8. Data: 2009-11-17 08:42:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-16 22:11:58 +0100, "Jarek" <j...@p...fm> said:

    > Hmmm strzela w gaźnik??

    Jak to duży singiel (a zwłaszcza na tym gaźniku) - czasem se pierdnie,
    czasem kichnie. Tentyptakma. Może trochę się to nasiliło odkąd zaczął
    mu się przytykać filtr powietrza, ale bez dramatu. Tak poza tym pracuje
    równo, nie przerywa, z czystym filtrem reakcja na gaz jest taka, jak
    powinna.

    > Czyli zły zapłon??

    Gdzie/jak szukać potwierdzenia?

  • 9. Data: 2009-11-17 08:45:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-16 22:21:55 +0100, Michał V-R <m...@o...pl> said:

    > Ja bym postawil na za male luzy zaworowe,

    Luzy ustawiałem na wszelki-wielki jakoś latem, a poprzednio zimą, a że
    przebieg w tym roku wykręciłem niewielki, więc niby jeszcze nie czas na
    nie, acz jeszcze wieczorem sprawdzę ssące.

    > lub nieszczelne zawory

    A weź mnie nie strasz.

  • 10. Data: 2009-11-17 08:48:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-17 07:38:34 +0100, "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> said:

    > Ja stawiam ze przejechales smoka wawelskiego lub kogos z jego rodziny

    Kurfa, a myślałem że to tylko jakaś przerośnięta ropucha była. A tak
    śmiesznie jej oczka się wyczeszczyły...

    > - bo
    > wy endurowcy/ crosowcy wogole nie zwracacie uwagi na otaczajaca Was nature.
    > I dobrze Ci tak.

    Jak to nie, a te grzybiarki, co to zamiast zakonnic ciągamy... eee,
    zresztą nieważne...
    ;-)