  • Data: 2010-06-09 21:30:37
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-09 17:46, Olek pisze:

    > ta jasne sraczka nie padaczka chyba...

    Nie wiem, sam wybierz. W sumie pewnie wychodzi na jedno...

    > jak będzie miał alarm, który ciągle pobiera kilkadziesiąt mA prądu to mu
    > spokojnie ten akumulator rozładuje w kilkanaście/dziesiąt dni (zależnie
    > od obciążenia)... tak - znam to z autopsji, ty pewnie o tym nie masz
    > pojęcia,

    To trzeba coś zrobić z tym 'alarmem', a nie biadolić o zdychających
    akumulatorach i sraczkach.

    > ale pobić pianę trzeba...

    Co też czynisz, a ja zostawiam od lat samochody na minimum dwa tygodnie
    (a zdarza się i dłużej np. miesiąc) i problemy były, owszem, przy
    zdrowo ujemnych temperaturach i właśnie postoju zdrowo ponad 2
    tygodnie. W jednym z takich akumulator padł był po 7 latach i to
    w czasie eksploatacji. Kilka razy rozładowany do zera właśnie w porach
    zimowych po postojach np. ~miesiąca, odpalenie z przewodów, kółko
    po mieście i znów postój na trochę. Pewnie mi zaraz napiszesz, że
    gdybym spał z tym akumulatorem to by starczył na 7 lat i 3 tygodnie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.