  • Data: 2018-12-17 15:26:51
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    -- Dla wielu lepszą propozycją jest zakup Tesli i radośc z fajnego auta niż czekanie
    10 lat aż serwis poprawią. Szkoda czasu, szkoda życia.

    przypomnijmy ze 4 lata koles probowal i juz tylko 6 mu zostalo kiedy opadl z sil :-)

    Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    To pisałem ja. Właściciel Tesli od 4 lat (3 sztuk), fanboy. Propagator
    elektromobilnosci.

    PS. Przez ostatnie 4 lata spotkało mnie mnóstwo takich zachowań ze
    strony Tesli (musieliśmy ze względu na dyskryminacje holować Tesle z
    Chorwacji sami, odmawiano nam zastepczakow, trzymano samochód którym
    zarabiam na życie w serwisie półtora miesiąca, sprzedano mi ,,bo
    zapomnieli zdjąć" samochód z limitem prędkości do 127km/h nie
    informując i narazajac mnie na wypadek w którym mogłem zginąć na
    autostradzie etc), ale od 4 lat nie mówiłem nic głośno i godziłem się
    na takie poniżanie mnie jako klienta w imię rewolucji