  • Data: 2010-06-05 21:47:52
    Temat: Re: "Przyciski" QTouch i zasilanie bateryjne...
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop pisze:
    > Witam!
    >
    > Pytanie - czy "dotykowe" przyciski pojemnościowe, na przykład takie
    > "programowe" jakie oferuje Atmel poprzez bibliotekę QTouch Library, będą
    > działały w urządzeniach zasilanych bateryjnie?

    Ostatnio, wprawdzie nie mam na to za dużo czasu, testuję różne
    kombinacje w okolicy QTouch - staram się zejść z rozmiarem przycisków
    tak aby na płytce 14x35mm zmieścić 8 sztuk i jak na razie to mam
    bardziej problem z tym, że jest to wszystko ZBYT a nie ZA MAŁO czułe.
    Zasilam z 5V z usb, ale pobierany prąd jest niewielki, więc z baterii
    też powinno działać. Problem może się pojawić jak byś chciał to zasilić
    z jakiś bardzo niskich napięć, bo się kondensator za słabo naładuje.

    Michoo