  • Data: 2010-02-19 13:38:56
    Temat: Re: Przez tą przedłużającą zimę KTM nie chce zagadać :(
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał

    > Nie wiem co za gazniki tam sa ale ja nie przypominam sobie problemow
    > z odpalaniem zadnego z moich japonskich motocykli.

    *** Bo nie kopales nigdy zalanego WR 426. To Yamaha taka. I to z tego samego
    "podworka". XL 600 R na zimno tez bywa zabawna.

    > Ba nawet jakis czas temu krazyla opinia,
    > ze japonia to dzien przed swoja smiercia odpala i pracuje ladnie.

    *** To prawda. Np VF 750- tylko ze smierc przychodzi do niej czesto. Ale
    wystarczy worek dzwigienek zaworowych i mamy modelowa rezurekcje. Do
    nastepnego zgonu.
    BTW oba nasze EXC- moj osmioletni czterosow i piecioletni dwusow zony
    odpalily po trzech miesiacach stania w blaszaku od trzeciego kopa przy minus
    pieciu. Dziwne. I nawet brembo jakies nie zapowietrzione... :) Pomaranczowe
    zrobione w XXI wieku maja kupe roznych wad i dolegliwosci, ale akurat
    problemy z odpalaniem do nich nie naleza (chociaz w przeszlosci LC4 600
    bywaly kaprysne). No chyba ze sie trafi na zly dzien rafinerii i doleja malo
    paliwa do wody.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400