eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzez miasto 23km czy obwodnicą 37km?Re: Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przez miasto 23km czy obwodnicą 37km?
    Date: Sun, 25 Sep 2016 21:30:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <ns98lr$tor$1@mx1.internetia.pl>
    References: <57e77d58$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns89j4$plp$2@node1.news.atman.pl>
    <57e7ab13$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8aco$plp$3@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <57e7e64a$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <ns92tj$3c4$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1474831867 30491 78.10.177.126 (25 Sep 2016 19:31:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 19:31:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <ns92tj$3c4$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589104
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Shrek"

    >> A jak on hamował silnikiem używając sprzęgła do tego?
    >> To tak jakby od jazdy w mieście szybciej zużywała się tapicerka.
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/hamowanie-siln
    ikiem-jak-to-sie-robi/envjh

    A można po ludzku, po chucka redukować o 1 bieg i rzeczywiście katować,
    albo przynajmniej niepotrzebnie zużywać sprzęgło, skoro wystaczy się
    toczyć na biegu na którym jechałeś aż dojdziesz do jakiś 800 obrotów
    (chwile powyżej tego jak ECU paliwo zacznie podawać), wrzucić luz i
    zahamować końcówkę dedykowanymi do hamowania tarczami i klockami?

    Tak wiem, w razie jakbyś ze względów bezpieczeństwa uznał, ze nalezy
    szybko przyspieszyć - np przebić się przed stojące przed tobą samochody
    taranem, albo wwalić się na czerwonym na skrzyżowanie, albo... w
    zasadzie skoro hamowałeś, to znaczy, że przyspieszać pewnie nie ma
    gdzie, bo po coś jednak hamowałeś;)

    Pomijając to, że akurat "agresywne" do jedynki hamowanie tylko silnikiem
    bezpieczne jest średnio, bo stopy się nie załaczają i z punktu widzenia
    następnika to może być chamowanie a nie hamowanie (tak wiem - bezpieczny
    odstęp, ale po coś światła stopu wymyślono i na przeglądzie sprawdzają).
    ---
    Skoro chcesz w początkowym etapie hamować silnikiem to czemu dalsze
    hamowanie z redukowaniem biegów już nie jest ok ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: