  • 11. Data: 2011-01-13 12:51:55
    Temat: Re: Przewody hamulcowe - wybór
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-13, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > W sumie moto z Anglii to dodatkowa porcja soli i rdzy mu nie zaszkodzi ? :D

    Juz raz tu tlumaczylem. Czyliterki - KHI. Przesmiewca od Kawasaki jest teraz na
    urlopie takze moge sobie popisac w spokoju.

    A tak na serio to kapiel na myjni raz na 2-3 dni styka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-01-13 12:53:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    > czarne najwolniej hamuja

    Specjalnie tak wybrałem, bo jeżdżę tylko po czarnym i w/g Precla
    Trampek, to wolne moto, więc chciałem się dopasować... ;) Ponoć czerwone
    mogą kupić tylko Ci co mają R1, R2? Nigdy nie pamiętałem symboli...
    baterii... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2011-01-13 13:08:40
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    falco wrote:
    > A jednak można liczyć na Preclu na konkrety! ;)
    > Dzięki chłopaki!
    >
    > AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!

    Goodridtge tez robi z nierdzewki.

    To moze szczegolowo ceny:

    Przewody (2 szt, na przód do moto niezależnie od długości) w koszulce kolor
    do wyboru kpl. ze srubami takimi jak koncowki

    ocynk - 239zł
    chrom - 271zł
    alu anodowane (kolor) - 299zł
    nierdzewka - 284zł

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 14. Data: 2011-01-13 14:44:52
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Michał Demczuk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    falco wrote:
> [...]

    Przewody (2 szt, na przód do moto niezależnie od długości) w koszulce kolor
    do wyboru kpl. ze srubami takimi jak koncowki

    Do takiego XT350 można wiedzieć za ile jeden przewodzik ?
    Właśnie jestem na etapie regeneracji pompy hamulcowej i przy okazji też
    chciałem zmienić te stare gumowe na przewody w oplocie, bo XT to hamulce ma
    słabe i każdy sposób żeby je wzmocnić będzie dobry.

  • 15. Data: 2011-01-13 15:07:07
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    blur wrote:
> [...]
    > też chciałem zmienić te stare gumowe na przewody w oplocie, bo XT to
    > hamulce ma słabe i każdy sposób żeby je wzmocnić będzie dobry.

    Powyżej są ceny dla kompletu 2 szt
    Dla jednego (przód lub tył lub sprzegło) odpowiednio:
    ocynk 139
    chrom 162
    alu 184
    inox 176

    Zgodnie z ostatnim cennikiem nie ma podziału na długości, tak jak bylo
    kiedys do 80cm i powyżej

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 16. Data: 2011-01-13 17:07:05
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co do cen, to Goodrige+Lintek 100zł/szt
    > HEL i Lucas trochę droższe, 40-50zł różnicy przy zakupie kpl. 3 szt.
    >
    > Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

    Ja wzialem dorabiane - firmy krzak. Po prostu maja przewody +koncowki ocynk
    +sruby +maszynke do zaprawiania koncowek.

    Komplet na przod do fazera (przerobilem z ukladu "F" na "O") kosztowal mnie
    ~150 razem z montazem i plynem hamulcowym.

    Hamuja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2011-01-13 17:22:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Ivam pisze:

> [...]
    >
    > Komplet na przod do fazera (przerobilem z ukladu "F" na "O") kosztowal
    > mnie ~150 razem z montazem i plynem hamulcowym.

    dorabiałem do samochodu, o tu:
    http://www.moto-market.pl/enzet/
    wysłkowo.
    Zadnych zastrzeżen

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2011-01-13 19:47:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-13 18:22, Arni pisze:
    > dorabiałem do samochodu, o tu:
> [...]

    Sie nie dziwie, wszak masz w stopce wiecej samochodow niz motocykli.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2011-01-14 07:13:10
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > Sie nie dziwie, wszak masz w stopce wiecej samochodow niz motocykli.

    z czego 2 na sprzedaż
    Nie dziwisz sie czemu? ze nie mam zastrzeżeń? czy ze dorabialem? Brak mi
    cos logicznego powiązania czemu sie przypierdalasz do samochodów.

    ale pomysł wymiany na takie w oplocie wzial sie z motocykla.

  • 20. Data: 2011-01-14 10:51:49
    Temat: Re: Przewody hamulcowe - wybór [NTG]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 08:13, Arni pisze:
    > ale pomysł wymiany na takie w oplocie wzial sie z motocykla.

    U mnie to samo - chcialem wpakowac Goodridge do Civica (hybryda) ale
    goscie mi doradzili ze lepiej zainwestowac w lepsze tarcze i klocki
    skoro latam autem tylko po ulicy wiec zostawilem jak jest a do R1
    kupilem przewody HEL'a pod kolor ;)

    Pzdr
    --
    marider