  • Data: 2024-01-30 16:23:35
    Temat: Re: Przewód 5x2,5mm2 - jakie ograniczenia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jan 2024 22:09:52 +0100, titanus wrote:
    > W dniu 29.01.2024 o 21:38, J.F pisze:
    > [cut]

    > Wiesz, pojemność cieplna otoczenia kabla stale obciążonego jest
    > nieskończona... :/

    > nie wiem jakich stopów do tej miedzi dodali, ale wyraźnie się
    > "poszerzyła"...

    Bo to chyba nie problem miedzi, tylko plastiku.

    > ... hokus, pokus, marokus :D

    Jak płynie przy 70C, to straty w miedzi muszą byc małe.
    Jak wytrzyma 120, to mogą być większe.

    Tylko IMO w PVC nie było rewolucji.

    > Normy to pisali na kolanie producenci dla decydentów.

    Zakladam jednak, ze jak napisali 29A, to się kabel od tego nie zapali.

    > Cały czas myślisz "impulsywnie", a tu trzeba długofalowo :D
    > W sumie inwestor też myślał, że powinien...

    No ale powinien.
    Jesli nie wytrzymał, to myślimy dlaczego.

    J.