eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50WRe: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    Date: Fri, 24 Sep 2010 01:28:03 +0200

    W dniu 23.09.2010 17:39, Desoft pisze:

    > Plotka. Miałem przypadek że coś podmieniło bajt w pliku. Komputer
    > pomiędzy 286 a 486 - nie pamiętam.
    > Błąd programistyczny wykluczony.
    > Oczywiście głowy nie daję że to cząstka elementarna, ale nie dało się
    > tego wytłumaczyć w inny sposób. Spotkało mnie to raz, więc cząstki
    > elementarne to nie problem.
    Do tej pory najdziwniejszy problem z komputerami jaki mi się przytrafił:

    Miałem ~8 lat temu coś takiego, że komputer po pewnym czasie się
    zwieszał. Ale zanim się zwieszał system to jeżeli wtedy pisałem w
    Borland C++ Builderze to kod się w pewnym momencie przestawał kompilować
    - pojawiały się błędy, których nie było w pliku. Raz jakimś cudem udało
    mi się zapisać zawartość okna edycyjnego bez wywalenia się bcb - okazało
    się, że wszystkie literki 'e' były zamienione na 'a'. Przyczyną okazało
    się złośliwe uszkodzenie na "górnej połowie" ramu. Złośliwe, bo wykrywał
    je jeden test w memtest86 i to dopiero za którymś przebiegiem - po jakiś
    2 godzinach pracy.

    > Drugie prawo Weinberga: Gdyby budowlani budowali domy w taki sam sposób,
    > w jaki programiści piszą programy, to jeden dzięcioł zniszczyłby całą
    > cywilizację.
    Zrobiłem sterownik do lampy na pilota - działa, odpukać, bezawaryjne już
    rok ;)

    Michoo