  • Data: 2011-02-02 16:23:19
    Temat: Re: Przetwornica - step down
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4d4970ce$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kto podejmie się nawinięcia cewki zgodnie z wszelkimi zasadami ?
    > Ja nie mam do tego warsztatu ani materiałów ( ani wiedzy jak nawinąć
    > cewkę elegancko )
    >
    > Dostarczam rdzeń i karkas.

    sęk w tym, że może być potrzebny inny karkas :) a generalnie przy kulturze
    technicznej nawet najlepszych polskich producentów myślę, że nikt Ci tego
    nie nawinie (szczególnie takim drutem!). Raczej naucz się żyć z tym
    zasyfionym przebiegiem, po prostu nie dopuszczając syfu do obciążenia.
    Prąd mierzysz i tak w szereg z obciążeniem, więc powinno być to dla Ciebie
    bez znaczenia. Jedyny problem jaki jeszcze możesz mieć, to dobranie
    odpowiedniego kondensatora żeby nie popłynął :)

    e.