eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzetwornica - jaka moc max? › Re: Przetwornica - jaka moc max?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <o0u4q9$tso$1@node1.news.atman.pl> <o0ue0l$gbt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <o0umhi$tso$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <o1163l$mri$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <o11dgu$vet$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <o11dgu$vet$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Date: Tue, 22 Nov 2016 13:34:20 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <58343b4c$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.242.251
    X-Trace: 1479818060 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 83.7.242.251:51239
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2606
    X-Received-Body-CRC: 1264457632
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593327
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o11dgu$vet$...@p...wsisiz.edu.pl...
    W dniu 2016-11-22 o 12:34, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Jaki mocny i duzy silnik pojemnosc 2,1 litra moc dolnozaworowego 50
    >> koni gornozaworowego 70 koni. Na dodatek nie bylo wynalazku ze maly
    >> obieg i duzy. Wszystkiego w nysie mozna bylo sie czepic ale nie
    >> tego ze zima w niej zimno bylo. Mam mastera, starego z silnikiem
    >> wolnossacym 2,5 litra. Grzeje sie szybciej niz niejeden osobowy.
    >
    >2.1 litra w benzynowym to mało?:P

    Malo. W USA to bylby malolitrazowy :-)

    > I to jeszcze z takimi stratami? Ile benzyny żarło na setkę? 15l?

    Gdzies tyle.
    Ale oprocz tego, ze to stary, nieoszczedny, silnik, to mozliwe ze o
    niskim sprezaniu na niebieska benzyne niskooktanowa (czyli dodatkowa
    strata na sprawnosci), nyska to nie osobowe auto - choc masa pustej
    chyba podobna do wspolczesnych osobowek, a opory powietrza kto wie czy
    nie mniejsze - bo wolniej jezdzila.

    Najoszczedniejsze silniki na swiecie to jednak wielkie okretowe
    diesle - o pojemosciach liczonych juz w tysiacach litrow.
    A moc wcale nie taka znow duza, bo niskoobrotowe.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: