  • Data: 2016-11-22 13:34:20
    Temat: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >2.1 litra w benzynowym to mało?:P

    Malo. W USA to bylby malolitrazowy :-)

    > I to jeszcze z takimi stratami? Ile benzyny żarło na setkę? 15l?

    Gdzies tyle.
    Ale oprocz tego, ze to stary, nieoszczedny, silnik, to mozliwe ze o
    niskim sprezaniu na niebieska benzyne niskooktanowa (czyli dodatkowa
    strata na sprawnosci), nyska to nie osobowe auto - choc masa pustej
    chyba podobna do wspolczesnych osobowek, a opory powietrza kto wie czy
    nie mniejsze - bo wolniej jezdzila.

    Najoszczedniejsze silniki na swiecie to jednak wielkie okretowe
    diesle - o pojemosciach liczonych juz w tysiacach litrow.
    A moc wcale nie taka znow duza, bo niskoobrotowe.

    J.