    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica DC12 na AC9-12
    Date: Mon, 27 Nov 2023 11:09:02 +0100

    On Mon, 27 Nov 2023 09:52:45 +0100, J.F wrote:

    > PS. Zadałem AI bard.google.com pytanie
    > jak zrobic izolowana przetwornice DC-AC
    >
    > "Aby stworzyć izolowaną przetwornicę DC-AC, potrzebujesz następujących
    > elementów:
    >
    > -Transformator izolacyjny
    > i tu fotka transformatora izolacyjnego
    >
    > -Moduł przełączający DC-AC
    > i tu fotka z podpisem "Moduł przełączający DCAC " i linkiem
    > https://www.dacpol.eu/pl/10981-seria-dcm010/product/
    48851-modul-przelaczajacy-dcm-010

    > -Kontroler
    > kontroler do gier, o taki
    > https://www.mediaexpert.pl/gaming/kontrolery-pady/ko
    ntroler-xbox-series-ms-pad-wireless-bialy

    > -Kondensator wyjściowy
    > https://www.amazon.pl/Xkc-Y25-Npn-bezdotykowy-interf
    ejs-wyj%C5%9Bciowy-Kondensator/dp/B088PGKPJ4

    > Schemat połączeń przetwornicy DC-AC wygląda następująco:
    >
    > DC IN --------- > Transformator izolacyjny -> Moduł przełączający
    > DC-AC -> Kontroler -> Kondensator wyjściowy -> AC OUT"
    >

    > No i co - zaslużył student na 3- ?
    > A uczen w technikum ? Tam teraz chyba "2" to "dopuszczający" czy
    > "mierny".
    >
    > :-)

    P.S. Albo się uczy, albo daje jakies losowe wyniki.

    Spytałem drugi raz
    "Aby wykonać izolowaną przetwornicę DC-AC, potrzebujesz następujących
    elementów:

    -Źródło zasilania DC - może to być bateria, panel słoneczny lub inny
    rodzaj źródła zasilania prądu stałego.
    -Moduł przetwornicy DC-AC - moduł ten zawiera wszystkie niezbędne
    elementy do przekształcania prądu stałego w prąd przemienny.
    -Transformator - transformator izoluje wejście DC od wyjścia AC.
    -Kondensatory - kondensatory są używane do filtrowania wyjścia AC.

    Schemat blokowy izolowanej przetwornicy DC-AC przedstawia się
    następująco:"

    I tu schemat ... raczej ideowy-poglądowy, przetwornicy DC-DC.

    cd
    "Aby zbudować izolowaną przetwornicę DC-AC, wykonaj następujące kroki:

    -Zmontuj moduł przetwornicy DC-AC zgodnie z instrukcją producenta.
    -Podłącz źródło zasilania DC do wejścia modułu przetwornicy DC-AC.
    -Podłącz transformator do wyjścia modułu przetwornicy DC-AC.
    -Podłącz kondensatory do wyjścia transformatora.
    "

    trzeci raz - prawie jak wyzej, tylko
    -Źródło zasilania DC
    https://www.amazon.pl/regulowany-Laboratory-Stabiliz
    ator-Przel%C4%85czanie-Majsterkowanie/dp/B09VGMGRGH?
    th=1

    -Moduł przetwornicy DC-AC
    https://kamami.pl/step-up/540318-modul-przetwornicy-
    dc-dc-step-up-3530v-4030v-ark-lm2587.html

    J.