    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Tue, 21 Jan 2014 21:34:02 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-01-21 20:56, J.F pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    >Nie ma ale, jest pytanie na które oczekuję odpowiedzi.
    No to na wlasnym sie nie da, na szkolnym sie nie da, ale wordy maja
    swobode wyboru parku ... i szkoly tez ..

    >W wielu krajach bez żadnego problemu zdaje się na samochodach
    >z normalnym ręcznym (kursy zresztą też), bez cudów.
    >Pierwsze z brzegu - Niemcy. USA sobie daruj.

    Nozny dziala jednak znacznie lepiej niz reczny. A i wcisniecie
    sprzegla pomaga.
    No dobra, powiedzmy ze do egzaminu przystepuja osoby po zdanym tescie
    wewnetrznym, gdzie instruktor podpisuje ze kursant nadaje sie do
    jazdy.

    >Nie sądzę - dostaniesz po tym tylko PJ na automat. Kilku pewnie
    >znajdziesz, zresztą jaki problem?

    Alez bedzie mialo skrzynie biegow. Reczna. Tylko nie trzeba bedzie
    uzywac :-)

    >To się nauczysz parkować, albo nie. Nie jest to jakoś specjalnie
    >niebezpieczne na drodze, a po kilku mandatach zmienia się podejście
    >do sprawy.

    Albo bedziesz mial obite auto, bo po co placic mandaty ...

    >To można czy nie można?

    Koncepcja pisze - czyli powiedzmy nie widze wielkiego zagrozenia w
    dopuszczneniu do zdawania na sprzecie szkoly.
    Poza wymienionymi powyzej :-)

    >Nie ma problemu - przypomnij nam dokładnie jaki jest obowiązek w tej
    >materii...

    Nie wiem, ale kursant powiedzmy chcialby miec, a kamery cos tam
    kosztuja. Kazde auto wyposazac ?
    Oczywiscie mozna dopuscic dowolnosc.

    A potem beda glosy ze kto nie wreczy koperty ten nie zda :-)

    >Piramidalna bzdura. PJ masz na określony typ pojazdu i dodatkowo mogą
    >być obostrzenia, czyli np. tylko automatyczna skrzynia biegów, o czym
    >już pisałem.

    ale ten typ to "do 3.5t i nie autobus". A ty nawet egzaminu na innym
    zwyklym osobowym zdac nie potrafisz :-P

    >Prowadzisz taką szkołę? Dlaczego ma kupować akurat takie modele,
    >jakie
    >sobie WORD wybrał?

    Bo sa dobre i tanie :-P

    Ale przeciez nie ma obowiazku kupowac :-)

    J.