eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzeszczepienie ABS do SV1000Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przeszczepienie ABS do SV1000
    Date: Tue, 20 Mar 2012 23:35:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <jkb0o4$d7m$1@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 188.147.174.223.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1332282948 13558 188.147.174.223 (20 Mar 2012 22:35:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Mar 2012 22:35:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120313 Thunderbird/11.0
    In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:651164
    [ ukryj nagłówki ]

    On 03/20/2012 08:12 PM, Piotr Klimek wrote:
    > Hej,
    > Dalem dupy i zaliczylem szlifowanie asfaltu (samochod zmienial pas tuz
    > przed moim przednim kolem, wiec nacisnalem z calej sily przedni hamulec i
    > sie wywrocilem. A kierowca samochodu po tym jak sie upewnil, ze wstalem o
    > wlasnych silach uciekl - wiec nici z ubezpieczenia). Pomimo trenowania
    > hamowania awaryjnego nadal w sytuacjach krytycznych zdaza mi sie scisnac
    > bezmyslnie klamke, najwyrazniej zbyt slabo ogarniam sprzet, zeby sie tego
    > nauczyc. W zwiazku z tym pomyslalem sobie, ze moze dalo by rade przeszczepic
    > ABS z SV650SA do mojej SV1000. Da sie to zrobic, czy to absolutnie niemozliwe
    > i takie druciarstwo zakonczy sie smutno?
    >
    Po pierwsze: tarczki + czujniki na oba koła, ABS sprawdza czy wszystko
    bangla porównując odczyty z obu, no i tutaj może nastąpić problem bo
    pewnie SV650 ma mniejszą oponę z tyłu ale nie jestem pewien.

    Po drugie: znaleźć optymalne miejsce na centralkę co może okazać się
    najtrudniejsze bo ustrojstwo nie jest małe i trzeba jakoś przewody
    poprowadzić żeby nie miały kilometra.

    Po trzecie: przewody - trza wymienić wszystkie i będzie to kosztowało
    sporo bo będzie ich więcej i dłuższe niż przy zwykłym układzie

    No i ostatnie pewnie najtrudniejsze, dobrze to przetestować żeby później
    temu zaufać i być pewnym, że zadziała poprawnie kiedy trzeba będzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: