    From: "news" <o...@o...vrew>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Date: Wed, 4 Aug 2010 21:00:59 +0200

    > W czwartek idę do tego warsztatu zobaczyć, jak zareagują.
    >
    > Jestem dobrej myśli i nie podaję, o jaki warsztat chodzi.

    robilem zbieznosc 30czerwca tego roku. jedyny warsztat w krakowie ktory mial
    czas. moja wina ze nie przypilnowalem tego wczesniej. 1 maja wyjezdzalem za
    granice.
    pojechalem do nich. gowniarz nie mial nawet odpowiedniego klucza co by
    wahacz odkrecic (katy) wiec mu pozyczylem swoj. pozniej nie mial danych
    regulacyjnych wiec dalem swoje.
    po robocie spytalem czy przykrecil mocno wahacz.
    na drugi dzien wyjechalem za granice.
    po 3 tys km, w rosji, kolo astrachania auto zaczelo sciagac przy hamowaniu.
    wahacz sie odkrecil, nakretki trzymaly na kilka zwojow.
    Skurwysyn nie dokrecil wahacza. Skurwysyn szef spuscil mnie na drzewo jak
    wrocilem i przyjechalem na reklamacje. Szmaciarz nie zdaje sobie sprawy ze
    za to jest prokurator. Ale niedlugo sie przekona. A chcialem tylko uslyszec
    przepraszam.

    dane warsztatu:
    Automax. Mróz J. Centralna 69 , 31-586 Kraków

    Skurwysyn Jerzy Mroz oszust i paprok. czekam na pozew szmaciarzu. nie
    odwazysz sie szmato