  • 11. Data: 2010-10-26 11:19:58
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 11:09, kamil pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ale ten "normalny" sciagniety od emeryta bedzie mial tak naprawde
    > 600.000 naklepane, wiec nadal lepiej wypada.

    Taa, bo cały "zachód" to świat taksówkarzy. Tylko kogo oni wożą? Siebie
    nawzajem?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 12. Data: 2010-10-26 11:28:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik DoQ napisał:

    > Tylko pugi sie psuja, we folcwagenie kazda usterka to przeciez zuzycie
    > eksploatacyjne:)
    Hehe, kolega mial taka Bore od VW, igla z salonu od nowosci. Zawsze byla OK, bez
    usterek i niebita,
    przy pogadance przy piwie, kilku piwach okazalo sie ze to zlom na kolkach - bity, co
    chwile w
    serwisie itp. a przebieg przez 10 lat to cos kolo 150kkm. Ale nich wam bedzie, ze
    zaby i makarony
    sie psuja na potege :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-10-26 11:32:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 11:28, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Ale nich wam bedzie, ze zaby i
    > makarony sie psuja na potege :-)

    Amen. Psują się już na prospektach, rdzewieją, są niekomfortowe - co
    bynajmniej nie znaczy sportowe, bo sportu w nich zero. Nie warto ich
    brać jako używki, tylko ew. nówka, na trzy lata, a potem do recyklingu -
    może z nich chociaż jakieś fajne huśtawki dla dzieci zrobią. :P
    Sadomasochiści mogą się próbować ogłaszać z trzylatkami, z przebiegiem
    50kkm, ale cena musi nie odbiegać od ceny średnio markowego skutera, a i
    wyposażenie musi być pełne, żeby się tym ktokolwiek zainteresował. I
    wtedy przychodzą inni sadomaso, tacy jak my, którzy to od niechcenia
    kupią i będą tym jeździć, wzbudzając śmiech w dresowniach i lachonariach. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-10-26 11:49:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Taa, bo cały "zachód" to świat taksówkarzy. Tylko kogo oni wożą? Siebie
    > nawzajem?

    No cos ty, kupuja A6 TDI, zeby dzieci odwozic 600 metrow do szkoly.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-10-26 11:55:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Zawsze tak sobie nadinterpretujesz?

    Ale o co chodzi? Ze panujaca na calym swiecie opinia dot. francuskich i
    wloskich samochodow wziela sie z powietrza?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-10-26 11:57:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 11:49, kamil pisze:

    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > No cos ty, kupuja A6 TDI, zeby dzieci odwozic 600 metrow do szkoly.

    Zakładam, że rozmawiamy o autach z roku tego 307 - czyli 8-letnich.
    Nie każdy na zachodzie robi ponad 200km dzień w dzień. Zrobić 75 tysięcy
    rocznie, to naprawdę jest wyczyn.

  • 17. Data: 2010-10-26 11:58:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 11:55, kamil pisze:

    > Ale o co chodzi? Ze panujaca na calym swiecie opinia dot. francuskich i
    > wloskich samochodow wziela sie z powietrza?

    Opiszesz swoje niezwykłe przeżycia z włoskimi i francuskimi samochodami?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 18. Data: 2010-10-26 12:14:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Opiszesz swoje niezwykłe przeżycia z włoskimi i francuskimi samochodami?

    Poza 306 1.9D, w ktorym padla elektryka szyb, wspomaganie i ciagle mial
    problemy i dwoma sztukami Megane ze stosunkowo niskim przebiegiem i nie
    walone, z ktorych jedna zezlomowalem bo za duzo trzebaby w to auto wpakowac
    zeby jezdzilo jak powinno, to nie mam wielu doswiadczen.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-10-26 12:15:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Zakładam, że rozmawiamy o autach z roku tego 307 - czyli 8-letnich.
    > Nie każdy na zachodzie robi ponad 200km dzień w dzień. Zrobić 75 tysięcy
    > rocznie, to naprawdę jest wyczyn.

    Wciaz nie rozumiem, w czym problem. Jedno i drugie bedzie krecone, jedno
    bedzie sie ciagle pieprzyc, drugie nie, wedlug obiegowych opinii. A te jak
    wiemy sa wyssane z palca, przeciez wszyscy ludzie to kompletni idioci nie
    liczac kilku ekspertow z PMSu ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-10-26 12:23:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 09:51:47 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > ... od dziadka, co to tylko do kościoła raz w tygodniu.

    Ojciec sprzedał swoją Mazdę (diesel) 4 letnią z przebiegiem 20 tyś.

    Po kupnie samochodu dostał służbowy, więc mazda była używana w stylu
    "dziadek jeździł do kościoła" :)

    Oczywiście wszyscy pytali się dlaczego tak bardzo skręcił licznik :)
    Wiadomo że powyższy przpadek jest "jednorazowy" ale co nasłuchaliśmy się od
    zainteresowanych kupnem

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]