    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Date: Wed, 27 Oct 2010 15:07:48 +0200

    W dniu 2010-10-27 13:50, p0li pisze:

    > może właśnie dlatego się nie pokrywają
    > jak pomieszkasz - wrócimy do dyskusji

    Może i tak. Czyli wynika z tego, że po autostradach jeżdżą samochody
    pokazowe, których zadaniem jest robienia wrażenia na turystach jacy to
    oni bogaci. A tak naprawdę jeżdżą malutkimi francuzami, kupionymi za 1/3
    pensji (jak zresztą napisałeś).

    > no ciekawe - bo ztcw to mieszkam w najbogatszym landzie

    To Bawarię przenieśli na północ? Przepraszam nie wiedziałem.

    > zresztą to co piszesz to tez sa obiegowe opinie średnio zgodne z
    > rzeczywistością - jak chińska elektronika w 20 letnich francuzach
    > nieprzymierzając

    > albo za 1/3 penji

    Reasumując, mieszkaniec "najbogatszego" niemieckiego landu przesiąknięty
    nacjonalistycznymi myślami, nie kupuje jednego z wielu krajowych
    produktów, tylko za 1/3 pensji francuskiego kompakta?

    > nie - czytaj dobrze co naisałem

    W sumie, gdybyś również zastosował się do tej rady to było by Ci
    znacznie łatwiej.

    > nic takiego nie pisałem
    > napisałem za to że są to obserwacje prowadzone przez dwa lata uściślając -
    > z jednego miasta w północno zachodnich niemczech

    Sęk w tym, że to właśnie napisałeś. Napisałeś, że niemcy głównie kupują
    francuskie samochody. Podparłeś się jakimś jednym niemieckim miastem
    (nie wiem czy całym, czy tylko dzielnicą na której mieszkasz). Z tego
    utworzyłeś statystykę, którą przeniosłeś na cały naród.

    > a nie informacje wyczytane na forum onetu lub usłyszane od kolegów bez
    > włosów w 20 letnich golfach
    >
    > ponieważ widze że z tobą nie za bardzo da się dyskutowac bo gdy brakuje
    > argumentów próbujesz przeinaczać fakty lub ośmieszac dyskutanta - z mojej
    > strony kończe z tobą dyskusję
    >
    > żyj sobie w swoim światku i obyś nigdy nie trafił do mojego

    Nie wymagam abyś czytał to na co odpisujesz, ale przeczytaj chociaż co
    sam napisałeś. Bo sam sobie przeczysz.

    A.