  • 381. Data: 2012-06-17 20:43:56
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Ale sobie nie naprawisz. To nie blaszak.

    Jak kupisz popularny model dużego producenta to dostaniesz wszystkie
    części w dobrych cenach. Tak samo z rozbudową nie ma żadnego problemu.
    Ale trzeba to lubić. ;)

  • 382. Data: 2012-06-17 21:11:57
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-06-14 13:16, Pszemol pisze:

    > Do czego nie wystarcza?
    > Czy nikt nie produkuje komputera z RS232?
    > Jeśli na 100% musisz mieć goły RS232 w pececie, bez przejściówki,
    > to niestety szukasz takiego a nie narzekasz że firma X takiego nie robi
    > bo Ty jesteś z tego niezadowolony - unikaj postawy roszczeniowej
    > bo nie jesteś ani pępkiem świata ani nawet typowym klientem.

    Ależ Ty masz mózg wyprany przez tych Amerykanów.... Aż żal bierze...
    Nawet GE/Fanuc robi swoje sterowniki z interfejsem RS232.
    Ale do tego trzeba mieć jakieś pojęcie o inżynierii, a nie być typowym
    konsumentem papki, z którym się wciąż identyfikujesz.

    > Kabelek jest w użyciu ale nie w laptopach. Głównie w desktopach.
    > Jestem pewny że wiele ludzi ma wciąż drukarki z portem Centronix
    > - nie znaczy to wcale że argumentowałbyś za takim portem, nie?

    Mało wiesz o życiu... Aż dziwne, jak mało...

    > Obserwacje rynku uczą że nie przeceniam.

    Obserwujesz skrawek, który w żadnym stopniu nie jest miarodajny. Poza
    tym jesteś fanatykiem. To absolutnie wyklucza Twój obiektywizm.

    > Bo przyzwyczajona do opornościowego mocno naciska ekran
    > zamiast DOTYKAĆ go bez naciskania opuszkami palca??

    Jak na to wpadłeś Holmesie.... Na wszystko masz wytłumaczenie wg.
    własnych doświadczeń? Trochę pokory, nie wszyscy są tacy, jak Ty.

    > Niczego to nie dowodzi ani nikogo nie przekonuje. Jesteś jeden.

    Konsumenci dzielą się z grubsza na szarą masę i zbiór indywidualistów.
    Proporcje obu grup dobrze określa podział rynku na Apple i inne.

    > O czym mówisz?

    Np. o iPodach. Nie zgrywaj się.

    --
    Buba

  • 383. Data: 2012-06-17 22:49:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 06:16:29 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > bo Ty jesteś z tego niezadowolony - unikaj postawy roszczeniowej
    > bo nie jesteś ani pępkiem świata ani nawet typowym klientem.

    No tak, ale jak tak bedziesz chwalil innowacyjnosc i wyznaczanie trendow
    przez firme Apple, to inni tez beda chcieli byc chwaleni, i zacznie byc
    naprawde "nikt nie produkuje". Juz teraz trudno.

    > Kabelek jest w użyciu ale nie w laptopach. Głównie w desktopach.

    W laptopach tez.

    > Jestem pewny że wiele ludzi ma wciąż drukarki z portem Centronix
    > - nie znaczy to wcale że argumentowałbyś za takim portem, nie?

    Zle trafiles - najprostszy port, ktory umozliwial proste sterowanie wlasnym
    urzadzeniem z peceta. A dzis trzeba kombinowac z usb.

    > Obserwacje rynku uczą że nie przeceniam.

    Chyba przeceniasz. Toz podobne rzeczy inni wprowadzili wczesniej, Apple
    wcale nie byl pierwszy.

    > Bo przyzwyczajona do opornościowego mocno naciska ekran
    > zamiast DOTYKAĆ go bez naciskania opuszkami palca??

    Nie jest przyzwyczajona do opornosciowego :-)

    > Niczego to nie dowodzi ani nikogo nie przekonuje. Jesteś jeden.

    Sadzac po rynku baterii na allegro, to nie ja jeden :-)

    > O czym mówisz?

    O procesach o baterie w ipodzie. Nie wszystkim wystarcza "amazing",
    i jak im sie bateria popsuje to nie biegna po drugie urzadzenie, tylko po
    nowa baterie. A jak jej nie ma, to biegna do adwokata :)

    P.S. Samsung sie reklamuje z nowymi cechami - automatyczny wybor
    najlepszych zdjec, wymiana informacji przez dotyk (ha, ha, chmura nie jest
    dobra ?) i czyms jeszcze. Apple ma konkurencje ?

    J.

  • 384. Data: 2012-06-18 09:07:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 18:43:56 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin J.F.
    > Jak kupisz popularny model dużego producenta to dostaniesz wszystkie
    > części w dobrych cenach. Tak samo z rozbudową nie ma żadnego problemu.
    > Ale trzeba to lubić. ;)

    Jak ktoś jest specem to i używane auto kupi dobre i sobie sam w razie czego
    naprawi. Ale ogół jest skazany na łaskę dealerów koszmarnie drogich nówek
    i 90% oszustów sprzedających niebite nieśmigane którymi dziadek do Kirche
    raz w tygodniu jeździł...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 385. Data: 2012-06-18 09:09:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 17:47:50 +0200, J.F. napisał(a):
    > A w Dellu nie ma podobnie ? Tzn ze dobra gwarancja kosztuje ?

    Ciężko stwierdzić, bo wszystkie wyższe modele mają po prostu 3Y (czasamy 4y)
    NBD onsite. Tymczasem Apple traktuje po psiemu nawet nabywców najdroższego
    komputera jaki można u nich nabyć... Czyli de facto droższego o ten 1000zł,
    bo tyle kosztuje przedłużenie gwarancji do 3 lat (i to nie NBD onsite!)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 386. Data: 2012-06-18 09:12:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 22:49:05 +0200, J.F. napisał(a):
    > Zle trafiles - najprostszy port, ktory umozliwial proste sterowanie wlasnym
    > urzadzeniem z peceta. A dzis trzeba kombinowac z usb.

    Dobrze trafił. Co z tego że można sterować własnym urządzeniem? Korzystałby
    z tego jakiś ułamek promila klientów, ergo - port nie ma prawa bytu w
    notebookach.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 387. Data: 2012-06-18 14:26:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Buba" <b...@b...ca> wrote in message

    > Ależ Ty masz mózg wyprany przez tych Amerykanów.... Aż żal bierze...
    > Nawet GE/Fanuc robi swoje sterowniki z interfejsem RS232.

    Czy ja twierdzę że nikt nie produkuje sterowników z RS232?
    Naucz się czytać.

  • 388. Data: 2012-06-18 15:30:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek Osiecki

    > Jak ktoś jest specem to i używane auto kupi dobre i sobie sam w razie
    > czego naprawi.

    Ale ja nie jestem, grzebałem sobie kiedyś w komputerach dla rozrywki i
    tak mi zostało.

  • 389. Data: 2012-06-19 07:38:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 13:30:03 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin Jacek Osiecki
    > Ale ja nie jestem, grzebałem sobie kiedyś w komputerach dla rozrywki i
    > tak mi zostało.

    Jesteś. Dla przeciętnego użyszkodnika wymiana dysku w pececie to coś na
    miarę wymiany oleju w samochodzie, a taki geek który potrafi rozebrać
    laptopa i lutować coś na płycie to brzmi jak jakiś stary mechanik który gada
    coś o ustawieniu kąta wyprzedzenia zapłonu :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 390. Data: 2012-06-19 09:13:12
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-16, o godz. 00:06:38
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale przeciez to nic dziwnego ze jest router internetowy z wifi, a za
    > nim switch z wieloma portami. Switch padnie a router dziala ..

    Ty tak na poważnie piszesz że w normalnej firmie korzystałbyś z WiFi na
    routerze dostępowym? ;-)

    Zdrówko