  • 291. Data: 2012-06-14 13:55:52
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jrc0k7.3ek.0@poczta.onet.pl...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > O to, to to! :-)

    Zmien pieluche.

    > iPhone też sobie nie kupi bo to dla nastolatków tylko.
    > On ma 56 lat i używa starego, wiernego IBM XT.

    Klasyka ogryzkowego fanbojstwa - ad personam albo nie stac cie.

    BTW pszemus moze ustal ze soba zeznania bo raz piszesz o zacofaniu o 5 lat a
    raz 30 lat

  • 292. Data: 2012-06-14 13:57:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    > Zgadzam się. Tym bardziej ciekaw jestem co będzie dalej (po paru latach) -
    > bo albo ludzie to łykną, albo nastąpi odpływ użytkowników "pro". Zwłaszcza
    > że z tego co widzę - ekran IPS pojawia się w notebookach (choć przy cenach
    > niewiele odbiegających od MBPro)...

    Już Ci powiem co będzie za parę lat - laptopy cieniutkie i lekkie, bez
    wymiennych dysków, baterii czy ramu staną się standardem produkowanym
    przez Della, Sony, Samsunga i wtedy nikt nie będzie narzekał i zaraz ktoś
    wyszuka jakiegoś laptopa z wlutowaną baterią gdzieś w jakiejś niszy, przed
    Applem i będzie Applowi zarzucał że to nie on miał ten pomysł pierwszy :-)

  • 293. Data: 2012-06-14 13:58:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > I tu niestety widać jak zazdrość do Kamila Was zżera.

    Co to jest "zazdrość do Kamila", emigrancie?

  • 294. Data: 2012-06-14 14:00:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Applem i będzie Applowi zarzucał że to nie on miał ten pomysł pierwszy :-)

    To daj jeszcze numery lotto i bedziem kwita.

  • 295. Data: 2012-06-14 14:07:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Gryzie Cię że ludzie mają więcej pieniędzy od Ciebie i że nie dbają
    > że tyle czy tyle na laptopa wydadzą - po prostu ich stać a Ciebie nie.

    Ale przecież u nas produkty appla kupuje się tylko dlatego że są drogie,
    taka forma lansu nowobogackich. Połowa z nich ma problem z ich używaniem.
    Tak było jak orange wprowadził pierwszego smartfona HTC , "biznes" brał bo
    telefon był 'inny', większość z nich go nei używała bo nie rozumiała jak
    działa. /info ze źródła - koleś obsługuje pare dużych korporacji/

    Znam firme która kupuje ogryzki jak tylko wychodzą bo prezesostwo na
    wypadach zagranicznych ich 'uzywa' w firmie mają kilkanaście ogryzków które
    stoją, doslownie, normalnie pracują na windowsach i PC. Sekretarka żeby nie
    mieć dwóch monitorów na biurku ma ogryzka, z zainstalowaną windą żeby być
    kompatybilna z resztą firmy.

  • 296. Data: 2012-06-14 14:14:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Applem i będzie Applowi zarzucał że to nie on miał ten pomysł pierwszy :-)

    Czyli czysty marketing i strzyżenie ciuli z kasy. Sprzęt na 2-3 lata i do
    wymiany bo wyjdzie 'nowy model' Mają amerykańce sposób na odrobienie
    kryzysu.

  • 297. Data: 2012-06-14 14:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli czysty marketing i strzyżenie ciuli z kasy. Sprzęt na 2-3 lata i do
    > wymiany bo wyjdzie 'nowy model' Mają amerykańce sposób na odrobienie
    > kryzysu.

    Raczej dorobienie. Sprzet i tak przychodzi z chin w wiekszej czesci. Jeszcze
    kilkadziesiat lat pojada na plecach imigrantow i dorobku przodkow, a
    potem.... wiadomo.

  • 298. Data: 2012-06-14 14:23:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-06-2012 13:29, Jacek Osiecki pisze:
    > Nie, nie wiem - widocznie miałem przywidzenia i tylko mi się wydawało że
    > sobie kopiuję z kamery film jak młody biega po ogródku...

    Może jak zaczniesz nagrywać dłuższe niż 1 min zrozumiesz o co chodzi:)

    --
    Pozdr.

  • 299. Data: 2012-06-14 14:28:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > ... w przeciwieństwie do ethernetu, który z reguły nie jest potrzebny :>

    Paczpan, mi jest potrzebny, mojej zonie tez.

  • 300. Data: 2012-06-14 14:29:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-06-2012 13:40, Pszemol pisze:
    > Kamil - czy przestałeś już uważać, że Ethernet jest niepotrzebny w
    > laptopie?

    "Ej Kamil!? My emigranty musimy trzymać się razem!"
    Choć w rzeczywistości jeden emigrant utopi drugiego choćby w łyżce wody
    przy pierwszej, nadarzającej się okazji :D

    --
    Pozdr.