  • 301. Data: 2012-06-14 15:01:40
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 14:23:43 +0200, DoQ napisał(a):
    > Może jak zaczniesz nagrywać dłuższe niż 1 min zrozumiesz o co chodzi:)

    Może jak zrozumiesz że nie każdy dysponuje kamerą nagrywającą 1080p60 ze
    strumieniem 30Mbps - a nawet jeśli dysponuje, to nie używa maksymalnych
    ustawień jakości zawsze i wszędzie - to przestaniesz portalić :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 302. Data: 2012-06-14 15:29:58
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 14 06 2012 13:58, Ghost pisze:

    > Co to jest "zazdrość do Kamila", emigrancie?

    Jaki "emigrancie"? To JANKES z dziada pradziada ;-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 303. Data: 2012-06-14 15:40:12
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 11 06 2012 20:03, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Nikt go już nie używa, nikt nie potrzebuje, zajmuje tylko miejsce, zużywa
    > prąd, psuje klimat, roztapia lodowce itp. Do kosza.
    > Oczywiście mowa o takim zwykłym porcie wbudowanym w zwykłego laptopa.
    >
    > Oczywiście specjalna, niesamowita, cudowna i w całości amejzing
    > przejściówka z Thunderbolta za conajmniej $45 jest wciąż kul, super, hiper
    > i oczywiście emejzing.
    >
    > Już mam ubaw po pachy, a papież kościoła świętego ogryzka nie doszedł
    > jeszcze nawet do częsci mobilnej. Czekam niecierpliwie, przezornie
    > zamknąwszy wszelkie napoje i pokarmy w kuchni, w trosce o laptopa.

    To nie przestarzałość tylko troska o userów :-)
    http://applefobia.blox.pl/2012/06/Juz-wiadomo-dlacze
    go-nowe-MacBooki-Pro-nie-maja.html

  • 304. Data: 2012-06-14 15:41:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ALEX MR" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki "emigrancie"? To JANKES z dziada pradziada ;-)

    Znaczy indnianin z plemienia cziroki, kuzyn czaka n.?

  • 305. Data: 2012-06-14 15:43:40
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 14 06 2012 9:00, Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Nie. Ze względu na rodzaj danych które przetwarzam chmura (zwłaszcza
    > publiczna) nie nadaje się do tego celu.

    Wiesz, ale to była ironia :-)
    Tak w nawiązaniu do sraczki niektórych z powodu "absolutnej genialności"
    kolejnych pomysłów Apple'a.

  • 306. Data: 2012-06-14 16:08:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Paczpan, mi jest potrzebny, mojej zonie tez.

    Ale jak weźmiesz ogół klientów to okaże się niepotrzebny. Nie wiem ile można
    pierniczyć o tym samym.

  • 307. Data: 2012-06-14 16:29:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-06-2012 15:01, Jacek Osiecki pisze:
    > Może jak zrozumiesz że nie każdy dysponuje kamerą nagrywającą 1080p60 ze
    > strumieniem 30Mbps - a nawet jeśli dysponuje, to nie używa maksymalnych
    > ustawień jakości zawsze i wszędzie - to przestaniesz portalić :>

    No tak, trzeba było od razu pisać że nagrywasz na VHS.

    --
    Pozdr.

  • 308. Data: 2012-06-14 16:45:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale jak weźmiesz ogół klientów to okaże się niepotrzebny. Nie wiem ile
    > można pierniczyć o tym samym.

    Wlasnie, moglbys przestac.

  • 309. Data: 2012-06-14 18:29:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 22:22:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Tu oferuje ekran IPS o szalonej jak na notebooka rozdzielczości. Czy ma to
    > sens i czy warto tyle za to płacić - ja bym nie zapłacił, ale pewnie będą
    > tacy którzy dla tej rozdzielczości się rzucą na MBPro. Ich sprawa, mi to
    > powiewa.

    Rzucą się i dostaną w OSX z tego 1920x1200 z powielonymi pikselami.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 310. Data: 2012-06-14 18:39:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Jak rozumiem absolutnie każdy notebook od 2010 miał USB3?

    ale to jest Mac a nie każdy notebook i to Mac Pro... to powinno zobowiązywa
    do bycia najlepszym... do wyprzedzania czasów szczególeni w tej chorej
    cenie.