  • 131. Data: 2012-06-12 22:14:06
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:12, DoQ wrote:

    > ROTFL widzę, że krytyka ołtarzyka jest jak zwykle tabu.

    ROTFL - dlaczego nie możesz po prostu kupić innego modelu?

    Nadal nie napisałeś wprost i konkretnie - dlaczego przeszkadza Tobie
    jakiś tam produkt dostępny w sklepach? Prowadzisz chorą krucjatę
    religijną przeciwko laptopowi, ogarnij się chłopie zanim trafisz do
    bojówek Radia Maryja!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 132. Data: 2012-06-12 22:14:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:13, ALEX MR wrote:

    > Widać ci co są najkrócej w Anglii, są najbardziej angielscy ;-)

    Szkoda tylko, że Polska nadal taka sama, napinacie zwieracze, bo gdzieś
    tam w sklepie leży drogi laptop bez ethernetu. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 133. Data: 2012-06-12 22:15:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:11, ALEX MR wrote:

    > I to rozwiąże twoje problemy i przestaniesz dulczeć?

    Ja zacząłem dyskusję o amejzing dyndolu? :-)

    Mówisz, że ten bełkot jest na trzeźwo?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 134. Data: 2012-06-12 22:18:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:01, kamil pisze:
    > Fajnie żyją? Dopiero co czytałem, że jakieś przedpotopowe
    > niepozabezpieczane routery macie w każdym bloku, plączesz się w
    > zeznaniach kolego.

    Co chciałeś przez to powiedzieć? Że jak byle kura domowa nauczy się
    zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci WiFi to oznaczać będzie dobrobyt?

    --
    Pozdr.

  • 135. Data: 2012-06-12 22:21:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:18, DoQ wrote:

    > Co chciałeś przez to powiedzieć? Że jak byle kura domowa nauczy się
    > zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci WiFi to oznaczać będzie dobrobyt?

    Nic, po prostu nie chce mi się odpowiadać merytorycznie na idiotyczne
    wycieczki osobiste o chlebie. Po prostu liczę na konkretną odpowiedź -
    dlaczego tak bardzo przeszkadza wam, że gdzieś tam w jakimś sklepie leży
    laptop wysoką rozdzielczością, bez ethernetu i do tego za drogi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 136. Data: 2012-06-12 22:22:16
    Od: atm <...@v...pl>

    > I jak Kowalski będzie miał wyjątkowego pecha i trafi w niego taki pechowy
    > przypadek, to syn szwagra kolegi może dojdzie do tego w czym problem i
    > zainstaluje mu ethernet. Ale pewnie szybciej i wygodniej to załatwi
    > zmieniając kanały i ew. pasmo.
    >
    > Naprawdę, jeśli chodzi o konsumentów to ethernet już dawno jest tam gdzie
    > RS232 i Centronics 10 lat temu...
    >
    > Tak przy okazji - jak już mowa o tych sterowanych RSem centralkach i
    > maszynach: coraz częściej już nie ma RS tylko właśnie USB - producenci
    > są świadomi tego, że za chwilę nie będzie tego czym obsłużyć...

> [...]

    Wspominasz o kanapowcu-podrozniku, ktory lazi po domu z tym laptopem ;]
    Ok, trzeba jednak przypomniec, ze sprzet z ktorym tak lazi to 10-17k zl,
    ktory ma w nazwie PRO. Ten PRO na dziendobry po wyjeciu z pudelka jest
    pozbawiony bezpieczniejszego dostepu do www/lan oraz predkosci gigabit.
    Wiesz, nie byloby sprawy gdybysmy mowili o Air, ale segmecie PRO gdzie
    te cechy wciaz sa istotne.

  • 137. Data: 2012-06-12 22:22:18
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 12 06 2012 22:15, kamil pisze:

    > Ja zacząłem dyskusję o amejzing dyndolu? :-)

    Ja zacząłem dyskusje o ethernecie?

    > Mówisz, że ten bełkot jest na trzeźwo?

    To ile wypiłeś, żeby tak jęczeć?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 138. Data: 2012-06-12 22:23:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:22, atm wrote:

> [...]
    > pozbawiony bezpieczniejszego dostepu do www/lan oraz predkosci gigabit.
    > Wiesz, nie byloby sprawy gdybysmy mowili o Air, ale segmecie PRO gdzie

    Czekaj, znasz kogoś kto kupił takiego laptopa do domu żeby youtube
    przeglądać z kanapy, czy po prostu ubzdurałeś sobie filozofię i
    próbujesz teraz dopasować do niej wyssane z palca fakty? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 139. Data: 2012-06-12 22:24:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 22:14, kamil pisze:
    > ROTFL - dlaczego nie możesz po prostu kupić innego modelu?
    > Nadal nie napisałeś wprost i konkretnie - dlaczego przeszkadza Tobie
    > jakiś tam produkt dostępny w sklepach? Prowadzisz chorą krucjatę

    Zadajesz ciągle te same, jałowe pytania - ale może odpowiesz w końcu co
    Ci tak przeszkadza, gdy ktoś napisze co mu się nie podoba w
    rozwiązaniach zastosowanych w Apple?
    Jak napiszę że nie kupię Subaru, bo mają brzydką sylwetkę to też
    będziesz tupał nóżkami "to idź se kup forda!!" ?

    > religijną przeciwko laptopowi, ogarnij się chłopie zanim trafisz do
    > bojówek Radia Maryja!

    To Apple ma już bojówkarzy?? Ciągle mnie czymś zaskakujesz.

    --
    Pozdr.

  • 140. Data: 2012-06-12 22:24:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 21:22, ALEX MR wrote:

    > Ja zacząłem dyskusje o ethernecie?

    Waldek zaczął w poście otwierającym ten wątek. Dlaczego pytasz?

    > To ile wypiłeś, żeby tak jęczeć?

    Druga herbata już idzie przy tych waszych bredniach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net