  • Data: 2012-06-14 22:34:13
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 13:57, Pszemol pisze:
    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    >
    > Już Ci powiem co będzie za parę lat - laptopy cieniutkie i lekkie, bez
    > wymiennych dysków, baterii czy ramu staną się standardem produkowanym
    > przez Della, Sony, Samsunga i wtedy nikt nie będzie narzekał i zaraz ktoś
    > wyszuka jakiegoś laptopa z wlutowaną baterią gdzieś w jakiejś niszy, przed
    > Applem i będzie Applowi zarzucał że to nie on miał ten pomysł pierwszy :-)

    Ale apple nie było z tym pierwsze, sporo lat temu były płyty z
    wlutowanymi procesorami. Jakieś kilka lat temu były laptopy z wlutowaną
    pamięcią i dodatkowym wolnym slotem. Tą pamięć przy odrobinie zdolności
    w lutowaniu można było sobie odlutować i przylutować inną. apple jedynie
    pomysł zmodyfikowało i umieszcza pamięć bezpośrednio w płycie głównej.