    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Wed, 13 Jun 2012 21:15:24 +0000 (UTC)
    <jr6s8a$6t4$1@inews.gazeta.pl> <jr6t14$81h$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <4fd77e4e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr81m2$6h8$2@inews.gazeta.pl> <jr820l$5co$1@mx1.internetia.pl>
    <jr82km$lcb$1@inews.gazeta.pl> <jr84h9$gq5$1@mx1.internetia.pl>
    <jr86kq$dgl$3@inews.gazeta.pl>
    <4fd79f6f$1$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr8779$dgl$9@inews.gazeta.pl> <jr88c4$tnl$1@mx1.internetia.pl>
    <jr88cu$niv$1@inews.gazeta.pl> <jr88sr$h1m$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <t...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1ef1sqdqp71xx$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@l...institute.com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 15:21:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Mówisz o stabilności w kontekście MacOS? Toź to pszemolenie czystej wody.

    Jak dotąd przez pół roku nie udało mi się go zawiesić, a reboot miał chyba
    raz czy dwa jak były upgrade'y kernela. Przy windows7 średnio raz na miesiąc
    wypadało go rebootnąć "na czysto" bo już zaczynał się dziwnie zachowywać...

    > Ostatni wysyp wirusów, tak intensywny i dokuczliwy, że samo Apple musiało
    > przyznać, że ma problem dowodzi po raz kolejny, ża na maki nie ma wirusów
    >:-P

    Rozumiem że masz na myśli słynny wysyp wirusA, a konkretnie trojana którego
    sobie instalowali nieostrożni idioci? Jak to dobrze, że pod windowsami coś
    takiego w ogóle nie występuje...

    > Oczywiście system iOS nie ma NIC WSPÓLNEGO z mac os oraz od zawsze nie miał
    > ŻADNYCH dziur bezpieczeństwa. Najlepszym dowodem jest to, że odkąd jest na
    > rynku nie udało się go złamac, podczas gdy na każdy inny system jest pełno
    > narzędzi typu jailbreak :-P

    Jak dotąd jailbreak dla IOS oparty na błędzie w interpretacji PDFów był cały
    jeden. Pozostałe JB działają dzięki przestawieniu urządzenia w tryb
    serwisowy.

    > Zapamietać:
    > - update sztandarowej funkcji wykrzacza system do niemożliwości startu -
    > wtopili z updatem

    Powiedz mi, który producent ustrzegł się takich błędów? Bo na ubuntu to
    przy co drugim updacie koledzy mnie wzywają bym pomógł im jakoś doprowadzić
    do jego uruchomienia albo do postawienia grafiki w wyższej rozdzielczości
    niż 800x600... Microsoft też miał piękną wtopę, i to nawet bez konieczności
    update'ów :)

    > - użytkownik nie potrafi obsługiwać funkcji - parchaty system

    No tak, czyli windows mają te wirtualne desktopy przez których brak nie da
    się pracować i ja głupi ich nie znalazłem...

    > zapamiętać, zapamiętać, zapamiętać.

    Ależ zapamiętuj sobie swoje urojenia.

    > Tak, to jest prawda. Niewiele kojarzysz.

    > Tak, wiem, z Mac OS jest dokładnie odwrotnie. Zapamiętać.

    Ja tam tylko piszę o swoich obserwacjach. U mnie wszystko działa, wokół
    w firmie co chwila albo są problemy z ubuntu który nie wstaje lub przestaje
    działać jakaś funkcjonalność gnoma/kde, ludzie skaczą z dystrybucji na
    dystrybucję bo w każdej jest jakiś kwiatek który sprawia że jest jeszcze
    gorsza od poprzedniej. Kolegom na windowsach co chwila jakiś problem okazuje
    się wynikać z dziwnie działającego antywirusa, firewalla czy popieprzonej w
    windowsach obsługi sieci i/lub małych/wielkich liter w nazwach plików...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944