    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Wed, 13 Jun 2012 12:01:05 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:40:21 +0200, J.F. napisał(a):
    > Ale co ma zrobic ta znikoma frakcja, gdy przejsciowka nie wystarcza :-)

    Kupi inny komputer, albo się wykosztuje na serwer portów czy jak się to
    ustrojstwo nazywa.

    > Ale kabelek ciagle jeszcze jest w uzyciu.

    Bywa w znikomym stopniu.

    > Czy to az takie wielkie i drogie zeby byl sens likwidowac ?

    Skoro trzeba dla tego portu zwiększyć wysokość laptopa o kilka mm (czyli
    niepomijalny procent), to widać jest sens likwidować. Ja w poprzednim
    notebooku używałem ethernetu kilka razy na krzyż - w obecnym pewnie
    w razie ew. problemów w jakimś miejscu bez wifi kupię przejściówkę TB<->ETH

    > Poza tym Apple mial juz bardziej rewolucyjne pomysly, ale w koncu musial
    > sie wymiennymi bateriami przeprosic, w czym mu amerykanski sad pomogl :-)

    Gdzie te wymienne baterie?
    A co do niewymienności tych baterii: by bateria była wymienialna dla usera,
    musiałaby być monolityczna. W macbookach jest rozczłonkowana na wiele części
    i poupychana gdzie się dało - by uzyskać jak najmniejsze rozmiary.
    Niespecjalnie wyobrażam sobie zrobienie tego tak, by użyszkodnik sam sobie
    te moduły wymieniał - "moduł C (drugi od prawej, pierwszy od dołu) się
    zużył, wymień go na nowy"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944