  • Data: 2012-06-12 22:24:03
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-06-2012 22:14, kamil pisze:
    > ROTFL - dlaczego nie możesz po prostu kupić innego modelu?
    > Nadal nie napisałeś wprost i konkretnie - dlaczego przeszkadza Tobie
    > jakiś tam produkt dostępny w sklepach? Prowadzisz chorą krucjatę

    Zadajesz ciągle te same, jałowe pytania - ale może odpowiesz w końcu co
    Ci tak przeszkadza, gdy ktoś napisze co mu się nie podoba w
    rozwiązaniach zastosowanych w Apple?
    Jak napiszę że nie kupię Subaru, bo mają brzydką sylwetkę to też
    będziesz tupał nóżkami "to idź se kup forda!!" ?

    > religijną przeciwko laptopowi, ogarnij się chłopie zanim trafisz do
    > bojówek Radia Maryja!

    To Apple ma już bojówkarzy?? Ciągle mnie czymś zaskakujesz.

    --
    Pozdr.