  • Data: 2012-06-12 21:49:01
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 15:12:53 +0200, atm napisał(a):
    > Czyli do jakiego zakresu ograniczysz przenosnosc laptopa, Starbucks sie
    > jeszcze lapie?

    Między plażą a piwnicą jest jeszcze wiele etapów - jeśli się uprzesz to
    i Starbucks (błee, jak można pić kawę z kartonu :) Ja korzystam z notebooka
    czasami również na zewnątrz - i jeśli nie ma wyjątkowo ostrego Słońca to nie
    mam większych problemów. Pewnie gdybym był grafikiem i miał przygotowywać
    kolorowy folder do druku to bym stwierdził że się nie da pracować. Pewnie
    też nie wykonywałbym tej pracy w ogóle na laptopie tylko na jakimś
    wypasionym desktopie z ekranem na pół biurka.

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisalem powyzej, czy wspominalem ja jakichs
    > monitorach itd. Wspomnialem jak konczy spora czesc przenosnych komputerow.

    Przez większość czasu != zawsze. A przełączanie się wifi/eth z reguły
    bezbolesne nie jest. Nie mówiąc już o tym że pałętający się po biurku kabel
    po prostu przeszkadza.
    Ja po zakupie BD zastanawiałem się czy go zostawić na wifi czy puścić do
    podłogi kabel którym go zepnę z routerem żeby nie tracić na wydajności...
    i coś czuję że jak mi zabraknie wydajności to prędzej kupię router wifi-n
    niż będę się targał z otwieraniem maskownic na kable i wciskaniu kabelka
    ethernetowego za listwy :)

    > Opisuje rzeczywistosc.
    > Po ostatnim update firmware w tp-linku, jednym z nowszych wszystkie
    > ustawienia zostaly wyzerowane a w wifi zostaly usuniete wszelkie
    > szyfrowania.

    A jak Kowalski sobie przelutuje wydajniejszy chipset na routerze to może
    nawet spalić przypadkiem moduł do wifi, wtedy to są niezłe chece...
    Jak Kowalskiemu jakiś bratanek zrobi upgrade firmware'u, to się pomęczy
    i naprawi to wifi. W ostateczności zresetuje ustawienia routera i poprosi
    wujka żeby zadzwonił do tepsy po usera i hasło, ot tyle. A najbardziej
    prawdopodobne jest że taka sytuacja w ogóle nie nastąpi, bo nikt normalny
    nie będzie grzebał w routerze jeśli wszystko działa prawidłowo.

    > Nie pisze, ze wifi jest do niczego, jest bardzo fajnym rozwiazaniem.
    > Jednak nie ma idealnego, kazde ma jakies wady i trzeba byc tego
    > swiadomym.

    Każda technologia ma swoje wady, to normalne. Ale jeśli w 90% przypadków
    jakieś złącze nie jest potrzebne, to nikt po nim płakać nie będzie.

    > Uzytkownicy sprzetu Apple'a pewnie nie odczuja braku gniazdka
    > ethernetowego, a jesli komus jednak bedzie brakowalo to za jedyne
    > ilestam dolcow bedzie mogl sobie zapchac jedno z dwoch gniazdek
    > thunberbolda i miec sliczny zwis na kablu ;P

    Strasznie ich zaboli ów zwis, co innego gdyby ethernet był przypięty
    bezpośrednio do komputera - luksus nad luksusy...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944