  • 71. Data: 2017-02-13 19:59:07
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości. podejrzenie.
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    news:58a1fed3$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...

    > eee ... na podstawie ?
    > Bo powyzej, to chyba jednak co innego pisze :-)
    >
    > J.

    Właśnie powyżej art. 129 to nic innego nie pisze.

  • 72. Data: 2017-02-14 00:00:53
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-02-13 o 19:37, Gregtek pisze:

    > Art. 129i PoRD dotyczy warunków oraz sposobu przeprowadzenia badań.
    > Nic nie pisze o tym czy mozna kontrolować, czy nie i kiedy można.
    >
    > Art. 129 PoRD Policja ma prawo żądać, aby kierujący
    > poddał się badaniu. Nie ma warunków, dotyczy każdego kierujacego
    > pojazdem.
    >
    > Podaj przepisy, ze policja może badac trzeźwość tylko przy podejrzeniu.

    A nie jest tak że aby Policja cię zatrzymała musi mieć powód?
    Nie może sobie chyba ot tak robić łapanek, równie dobrze mogłaby
    zatrzymywać każdego i sprawdzać czy ma gaśnicę, czy ważne badanie
    techniczne.

  • 73. Data: 2017-02-14 01:03:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ktos chce psa uderzyc to kij sie znajdzie. Zatrzymuja i grzecznie informuja ze
    wydawalo im sie ze kierowca bez pasow jechal. A kierowca w pasach. Przepraszja i
    pytaja czy jak juz sie zatrzymal to moze by dmuchnal w swieczke. Kierowca dmucha i
    jak ok to jedzie dalej. Ale jak nie chce to policjant ma uzasadnione podejrzenie.
    Dupa zawsze z tylu. Dlatego lepiej od razu wyjsc z inicjatywa i poprosic o mozliwosc
    dmuchniecia w swieczke. W takiej sytuacji ma sie spora szanse zeby nie dmuchac.

  • 74. Data: 2017-02-14 07:57:27
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.02.2017 18:02, Jacek Maciejewski wrote:

    > O jaki ty biedny. Na szczęście jeździć samochodem nie ma obowiązku, więc
    > możesz tym z Brukseli pokazać wała :)

    Pomyliłeś wszystko jak każdy lewak.
    To powinno być prawo każdego.
    W praktyce, faszyzujące państwo, próbuje je ograniczać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 75. Data: 2017-02-14 11:21:38
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 23:18, ToMasz pisze:

> [...]
    > na podwójnym gazie rozjedzie Twoją córkę. a syn jak osiągnie
    > pełnoletniość odważy się zapytać, tato dlaczego to zrobiłeś? To
    > sugeruje odpwiedzieć mu cytując klasyka " w imię zasad s...." Nie
    > bierz tego do Siebie, bo napewno masz powód. ja na ten przykład
    > wogóle nie piję, a chętnie dmucham ("w balonik"). Dlaczego? Bo jak
    > każdy będzie dmuchał, i zgodzi sie, to wyłapiemy tych
    > nieodpowiedzialnych. jak każdy będzie rezygnował z 1% swoich praw to
    > jako społeczeństwo zyskamy bardzo bardzo dużo. Coś mi się wydaje że
    > właśnie japończycy to taki narodek, który potrafi coś dac z

    Nie becz mi już, tylko kąpać się i spać!

  • 76. Data: 2017-02-14 11:47:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 07:57:29 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Pomyliłeś wszystko jak każdy lewak.
    > To powinno być prawo każdego.
    > W praktyce, faszyzujące państwo, próbuje je ograniczać.

    A jakieś rozwiązanie nielewackie podasz?
    Kiedy policja powinna badać trzeźwość- po fakcie, czyli jak taki nawalony kogoś
    rozjedzie?
    Może jakieś inne pomysły masz? Dawaj podyskutujemy

  • 77. Data: 2017-02-14 13:22:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2017 o 11:47, Kris pisze:

    > A jakieś rozwiązanie nielewackie podasz?
    > Kiedy policja powinna badać trzeźwość- po fakcie, czyli jak taki nawalony kogoś
    rozjedzie?
    > Może jakieś inne pomysły masz? Dawaj podyskutujemy

    Jak widać, że jakoś nie tak jedzie? Skoro jedzie poprawnie, to w sumie w
    czym problem?

    Shrek

  • 78. Data: 2017-02-14 13:24:31
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > O jaki ty biedny. Na szczęście jeździć samochodem nie ma obowiązku, więc
    > możesz tym z Brukseli pokazać wała :)
    ------------------
    Brukselę i każdą biurwę mam daleko, daleko ...
    Na co dzień poruszam się rowerem a samochodem od wielkiego dzwonu.
    Tylko patrzeć jak biurwa wprowadzi OC i tablice rej. na rowery,
    już o tym tu i tam się o tym przebąkuje.
    Jakiej Ty chcesz dyskusji? Kierowców należy zostawić w świętym spokoju
    a nie wtykać łapy we wszystko co chory czerep biurwy wymyśli.
    Żrą tylko z moich i Twoich za darmo. Nie widzisz tego ?
    Z jazdy autem przywilej zrobili debile.

  • 79. Data: 2017-02-14 14:02:44
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    > Jak widać, że jakoś nie tak jedzie? Skoro jedzie poprawnie, to w sumie w
    > czym problem?
    >
    > Shrek

    Nie wiesz czy pojedzie poprawnie, gdy pojawi się kolumna
    z Kaczyńskim.
    Trzeba dmuchać na zimne i niedopitych eliminować.

  • 80. Data: 2017-02-14 14:09:42
    Od: "Gregtek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Crimi" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z jazdy autem przywilej zrobili debile.

    Przywilej dla mądrych.
    Debil ma przywilej chodzenia na piechotę
    i jeżdżenie komunikacją publiczną.