  • 42. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > No i? Duzo czasu tam spedziłes? Przetrzepali ci bagaznik? Doszło w
    > koncu do kontroli trzezwości czy puścili cie?
    > Zreszta - dawaj to nagranie :)
    > ---
    > Dam nagranie, ale najpierw podyskutujmy trochę

    dawaj :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 39. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Problem w tym, że się nie umawaiał.
    >
    > Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie jestem
    > za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to uważam to
    > za represję ze strony okupanta.
    > ---
    > Ale tu nie chodzi o to czy ktoś jest za czy przeciw tylko o to, że te
    > kontrole są bezprawne.

    Nie jestes na bieząco.
    Wola suwerena jest najwazniejsza! ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 40. Data: 2017-02-12 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Chodzi własnie o to, zeby takich promilowców skutecznie łapać.
    > A nie tak jak teraz, ze patrol łapie takiego co ma 0,2, ktory nic
    > złego nie robi, nikomu nie przeszkadza, jedzie bezpiecznie etc.
    > łapie go i ma pol dnia z głowy bo musi papierki obrobić, auto
    > zabezpieczyc etc.
    > A w tym czasie taki patrol mogłby przebadac 100 innych kierowców i
    > złapać takiego ktory jest rzeczywiście pijany i rzeczywiście powoduje
    > zagrozenie...
    > ---
    > A mógłby osiedle patrolować a nie drogę. I by Ci samochodu nie ukradli
> [...]
    To tez!
    Chodzi mi własnie o to, ze zamiast wykonywac nic nie dajaca prace, mogliby
    robić coś pozyteczniejszego.
    Różnica miedzy nami polega tylko na tym, ze ja wyłapywanie takich co maja
    promil uwazam za cos pozytecznego. Ale tracenie czasu na tych co maja 0,2
    absolutnie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 44. Data: 2017-02-12 21:12:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Żeby być kulturalnym to trzeba chociaż przedstawić się. A tutaj na
    > mnie policjant wręcz napadł. Wydzierał się, wkładał ręce do samochodu,
    > zarzucał mi problemowość, w końcu zszedł na poziom jakiegoś gnojka,
    > który do mnie "per ty" mówi. I to nie jest pierwszy taki przypadek.
    > Opisywałem tutaj inne.

    No to trafiłes na buca i w takiej sytuacji rozumiem twoje zdenerwowanie i
    postawienie się okoniem.
    ---
    Coś przeinaczasz. Kontrole są bezprawne.

  • 45. Data: 2017-02-12 21:16:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie nie nie. To jest problem bo "ja chcę przejechać przez miasto
    > nieniepokojony". Nie jesteśmy w stanie wojennym, by naruszanie praw
    > obywatelskich było dopuszczalne. Gadanie o tym ile % nie ma kompletnie
    > sensu wobec braku podstaw tych kontroli.

    Mam tu bardzo mieszane uczucia.
    Z czesci swoich praw zrezygnowalismy własnie dlatego, zeby ktos nas
    chronił.
    To nie jest przeciez tak ze mozna wszystko i wszedzie...
    ---
    Bozia mnie chroni.

  • 46. Data: 2017-02-12 21:16:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > Zreszta - dawaj to nagranie :)
    > ---
    > Dam nagranie, ale najpierw podyskutujmy trochę

    Czego się po tym nagraniu spodziewasz ?

  • 47. Data: 2017-02-12 21:43:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 21:00, Budzik pisze:

    > Jezdze bardzo duzo (do 100kkm rocznie) i 2-3 kontrole rocznie to maks,
    > chociaz oczywiście moze sie tak zdarzyc ze bedziesz miał 2 w ciagu paru
    > minut, zwłaszcza jak wystawia sie na wylotach z miasta a ty akurat
    > przelatujesz przez nie.

    Tak jak pisałem - jak dostali świeczki to na początku dostawali
    pierdolca jak koty w marcu;)

    Shrek

  • 48. Data: 2017-02-12 21:44:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 20:31, re pisze:

    > Przecież to powyżej piszesz, przecinków albo nawiasu co najwyżej brakuje
    > dla ułatwienia. Chciałbym usłyszeć jak się przedstawiają bo jak to
    > możliwe, że mnie się nigdy nie przedstawiają. Mógłbym sobie to np wgrać
    > do samochodu i odtworzyć przy kontroli bo tak to nie mam z czego :-)

    Jak mnie będę dmuchać i nie zapomnę, to ci podrzucę;)

    Shrek

  • 49. Data: 2017-02-12 22:19:43
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 12.02.2017 o 21:00, Budzik pisze:

    > Ale akurat wyłapywanie pijanych? Tyle tylko zeby wyłapywali tych naprawde
    > pijanych a nie 0,2...

    Słucham. Jaki masz pomysł? Czy mają łapać wszystkich tych co na drzewie
    wylądowali czy jeszcze kogoś extra?

    Żeby zapobiegać pewnym skutkom należy działać właśnie zapobiegawczo.
    Rozumiem, że jakby straszna dentystka-higienistka przesiewowo
    fluoryzowała wszystkim dzieciakom zęby to Ty byś swojego berbecia
    wyciągnął z szeregu pokazał jej 'fuck'a i powiedział, że szczoteczkę
    masz, na pastę również ciebie stać a tak w ogóle to nie godzisz się na
    oralne molestowanie syna/córki? Brawo.

  • 50. Data: 2017-02-12 22:49:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 22:19, LinFanQri pisze:

    > Słucham. Jaki masz pomysł? Czy mają łapać wszystkich tych co na drzewie
    > wylądowali czy jeszcze kogoś extra?

    Przecież napisał - czego nie rozumiesz? Łapać tych pijanych a nie 0,21.

    Shrek