  • 51. Data: 2017-02-12 23:36:54
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 23:18, ToMasz pisze:

> [...]
    > na podwójnym gazie rozjedzie Twoją córkę. a syn jak osiągnie
    > pełnoletniość odważy się zapytać, tato dlaczego to zrobiłeś? To
    > sugeruje odpwiedzieć mu cytując klasyka " w imię zasad s...."
    > Nie bierz tego do Siebie, bo napewno masz powód. ja na ten przykład
    > wogóle nie piję, a chętnie dmucham ("w balonik"). Dlaczego? Bo jak
    > każdy będzie dmuchał, i zgodzi sie, to wyłapiemy tych
    > nieodpowiedzialnych. jak każdy będzie rezygnował z 1% swoich praw to
    > jako społeczeństwo zyskamy bardzo bardzo dużo. Coś mi się wydaje że
    > właśnie japończycy to taki narodek, który potrafi coś dac z siebie....

    "Pierdolenie kotka za pomącą młotka"

    Odróżniasz przypadkowe kontrole bez powodu od kontroli, kiedy występuje
    UZASADNIONE PODEJRZENIE prowadzenia pod wpływem alkoholu?

    Oto odpowiedni zapis z PoRD:

    DZIAŁ V
    Kontrola ruchu drogowego
    Rozdział 1
    Uprawnienia Policji i innych organów

    Art. 129.

    2. Policjant, w związku z wykonywaniem czynności określonych w ust. 1,
    jest uprawniony do:
    3) żądania poddania się przez kierującego pojazdem lub przez inną osobę,
    w stosunku do której zachodzi uzasadnione
    podejrzenie, że mogła kierować pojazdem, badaniu w celu ustalenia
    zawartości w organizmie alkoholu lub środka
    działającego podobnie do alkoholu;

    Jeżeli będziemy się godzić na takie kontrole to następne w kolejności są
    prewencyjne rewizje w domach o trzeciej w nocy, albo prewencyjnie
    aresztowania, no bo przecież każdy obywatel może być zamachowcem czy
    mordercą. A może od razu wprowadzić prewencyjne mandaty, prewencyjne
    kary za przestępstwa gospodarcze czy też prewencyjne kary więzienia?

    Dlaczego by nie zrezygnować i z tych kolejnych % praw, aby wyłapać
    prewencyjnie potencjalnych przestępców?

    Kiedyś spóźniłem się przez takich debili do pracy, bo sobie wymyślili
    akcję prewencyjną powodując korek samochodów na długości ponad 1km i
    blokowanie jednego z najruchliwszych w okolicy skrzyżowań. Powodując
    jednocześnie duże zagrożenie na drodze.

    Jako uczciwy obywatel nie godzę się na takie traktowanie, tak samo jak
    jak nie godzę się na rewizje czy aresztowania bez uzasadnienia!

    Jeżeli chodzi o pijanych za kierownicą to oczywiście należy kontrolować,
    ale tylko wtedy, kiedy zajdzie UZASADNIONE PODEJRZENIE, czyli kierowca
    spowoduje wypadek czy wykroczenie drogowe lub zachowuje się na drodze
    nieodpowiedzialnie lub też w sposób odbiegający od zasad. Nie widzę
    potrzeby zatrzymywania kierowców, nawet gdyby byli pod wpływem alkoholu
    o ile prowadzą bezpiecznie i nie stwarzają zagrożenia. Osobiście myślę,
    że zdarzyło mi się kilka razy prowadzić po alkoholu tzn. po imprezie
    dnia poprzedniego i myślę, że mogłem w następnym dniu mieć jeszcze
    więcej jak 0,2 promila. Wiem jednak, że byłem wtedy wyjątkowo ostrożny i
    prowadziłem o wiele bezpieczniej niż w trakcie zwykłej grypy czy też po
    nieprzespanej nocy lub będąc zestresowanym czy zdenerwowanym.

    Osobiście jestem za niekaraniem ludzi kierujących pod wpływem alkoholu,
    ale za wielokrotnie wyższymi wymiarami kar za spowodowanie wypadku lub
    wykroczenia pod wpływem alkoholu.

    Jestem też zdecydowanie za podwyższeniem granicy trzeźwości tak, aby
    można było wypić piwo, drinka czy lampkę koniaku. Alkohol w małych
    ilościach pobudza organizm i niweluje zmęczenie. W wielu krajach na
    świecie wartość ta to 0,5 czy nawet 0,8 promila. Tylko u nas qwa sami
    święci, bo 0,2 promila to można mieć w wydychanym powietrzu wdychając
    przez chwilę alkohol zawarty w zimowym płynie do spryskiwacza. Ilu z Was
    używa takiego płynu? Ilu z Was po spryskaniu szyby zatrzymuje samochód,
    aby odczekać na pozbycie się alkoholu z krwi?

  • 52. Data: 2017-02-13 01:44:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak ma 0,19 to puscic czy kazac mu poczekac zeby sprawdzic czy spada czy rosnie?
    Rosjanie znalezli metode na pijanych. Potrafia ocenic czy w kabinie jest w powietrzu
    alkohol. Cos jak fotoradar. Bez zatrzymywania w momencie pomiaru. Wypadalo by zeby
    nasza wladza kupila od nich pare sztuk.

  • 55. Data: 2017-02-13 05:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LinFanQri x...@g...com ...

    > Słucham. Jaki masz pomysł? Czy mają łapać wszystkich tych co na
    > drzewie wylądowali czy jeszcze kogoś extra?
    >
    > Żeby zapobiegać pewnym skutkom należy działać właśnie zapobiegawczo.
    > Rozumiem, że jakby straszna dentystka-higienistka przesiewowo
    > fluoryzowała wszystkim dzieciakom zęby to Ty byś swojego berbecia
    > wyciągnął z szeregu pokazał jej 'fuck'a i powiedział, że szczoteczkę
    > masz, na pastę również ciebie stać a tak w ogóle to nie godzisz się na
    > oralne molestowanie syna/córki? Brawo.

    Nie manipuluj, bo to nei moja wina ze czytasz jednego posta w dyskusji i
    wyciągasz błędne wnioski.
    Pisałem wielokrotnie ze to absurd, zeby u nas człowiek majacy 0,2 był winny
    a magicznie w wielu krajach ma 0,4 i jest normalnym bezpiecznym kierowca.

    Konsekwencja tego jest to ze patrol łapie takiego, ma pol dnia z głowy,
    traci czas i nie szuka i nie łapie tych rzeczywiście niebezpiecznych czyli
    takich ktorzy maja powyzej 0,5 a czasami duzo wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 56. Data: 2017-02-13 05:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A jak ma 0,19 to puscic czy kazac mu poczekac zeby sprawdzic czy spada
    > czy rosnie?

    A na co chcesz czekac? Zeby meteoryt uderzył w auto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 54. Data: 2017-02-13 05:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > dawaj :)
    > ---
    > Czego się po tym nagraniu spodziewasz ?

    Uslyszeć kto był tak naprawde bucem w tej sytuacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 53. Data: 2017-02-13 05:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Mam tu bardzo mieszane uczucia.
    > Z czesci swoich praw zrezygnowalismy własnie dlatego, zeby ktos nas
    > chronił.
    > To nie jest przeciez tak ze mozna wszystko i wszedzie...
    > ---
    > Bozia mnie chroni.

    No chyba ze tak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 57. Data: 2017-02-13 07:43:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak ma 0,19 to puscic czy kazac mu poczekac zeby sprawdzic czy spada czy rosnie?

    Puścić - tak jak teraz puszczają 0,1.

    >Rosjanie znalezli metode na pijanych. Potrafia ocenic czy w kabinie jest w powietrzu
    alkohol. Cos jak fotoradar. Bez zatrzymywania w momencie pomiaru. Wypadalo by zeby
    nasza wladza kupila od nich pare sztuk.

    Iskrę już od nich kupiliśmy. I chwatit;)

  • 58. Data: 2017-02-13 08:06:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.02.2017 00:34, PlaMa wrote:

    > Spoko, na pewno też nie kradniesz, więc regularne odwiedziny o 6 rano by
    > przeszukać mieszkanie, nie będą ci przeszkadzały.

    To są typowi urodzeni niewolnicy. Jak będą czipować to pierwsi ustawią
    się w kolejce.
    Gardzę czymś takim.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2017-02-13 11:08:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Problem w tym, że się nie umawaiał.
    >Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie
    >jestem za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to
    >uważam to za represję ze strony okupanta.

    Ale przeciez jedno z drugim nie ma nic wspolnego.
    Czym innym sa "rutynowe kontrole" i ich legalnosc prawna, a czym innym
    ustalony limit.

    J.

  • 60. Data: 2017-02-13 11:12:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Z nikim się nie umawiałem na odwiedziny o 6 rano ani na powodowanie
    >spóźnień do pracy z powodu testowania ludzi "na wszelki wypadek".

    Sie umawiales, to taka umowa obowiazkowa.
    Nie podoba sie - to mozesz wyjechac do Rosji czy Meksyku :-)

    Z tym, ze spoznienia do pracy, to osobne zagadnienie - wydaje sie, ze
    policja, nawet wypelniajac swoje obowiazki, nie powinna takch blokad
    robic.
    Co to za roznica, czy sie sprawdzic 1000 samochodow w 2h, czy 1000
    samochodow w 10 dni, zatrzymujac na 15s, albo i korzystajac z
    czerwonego swiatla.

    J.