  • Data: 2017-02-20 23:45:19
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-15 o 20:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > A po innych krajach czasem jezdzisz ?

    Raz na ruski rok.
    Po Polsce jeżdżę 300 dni w roku.

    > To przestan, tam sie mozesz spotkac z takim co ma 0.49.

    W innych krajach nie mam wpływu na to, jakie sobie przepisy ustanawiają.
    Ich cyrk, ich małpy. Jestem w gościach i muszę się dostosować, albo nie
    muszę ich wcale odwiedzać.
    W Polsce jestem u siebie i mogę zagłosować na takich, którzy są za
    piciem i jeżdżeniem, albo przeciw.

    > Ba - alkomatow nie maja,

    Jasne, istne Eldorado.

    > to sie mozesz spotkac z takim co ma 0.6, w
    > razie kontroli wielkiej krzywdy mu nie zrobia, to w koncu znikome
    > przekroczenie, nie to co u nas za 0.24 ...

    Nie zrobią krzywdy najebanemu. Przecież swój chłop.

    > A co najciekawsze - u nich na drogach bezpieczniej.

    I wszystko jasne.
    Ja też po dobrej wódzie, lepszy jestem w dżudzie.