  • 41. Data: 2010-07-12 22:26:33
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 21:15:28 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >Wszystkie samochody które widziałem, odłączają sprężarkę w momencie
    >wciśnięcia gazu do dechy.
    >Niewykluczone że są jakieś które tego nie robią, ale te którymi
    >jeździłem, wszystkie tak się zachowywały. Nie patrzyłem co się stanie
    >jak ten gaz do dechy trzyma się bardzo długo, ale przynajmniej na
    >początku klima się rozłączała i dzięki temu żadnego spadku mocy nie było.
    >W sumie rzecz jest tak banalna, że trudno by mi było uwierzyć że ktoś
    >zrobiłby klimatyzację bez takiej funkcji.

    No wiesz - w czasach przedelektronicznych tak nie bylo, a potem nie
    wiadomo kto i czy na to wpadl.

    W Oplach wlaczenie klimy jest niewyczuwalne. Nawet przy gazie
    wcisnietym polowicznie. Nie wiem - czy takie dobre zestrojenie czy
    klima ma taki miekki start, czy w ogole mala moc.

    W mondeo klime czuc. I nie chce sie wylaczyc po depnieciu pedalu.
    Moze dlatego ze to stary diesel, i komputera tam malo.

    J.

  • 42. Data: 2010-07-12 22:51:41
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    >W wiadomości news:i1frjs$hj6$1@news.onet.pl Irokez <n...@e...pl>

    > Nie znam tych konkretnych opon, ale nie bardzo w to wierzę.
    > Raz zupełnie przypadkiem zauważyłem w trasie przecięcie opony na osi
    > napędowej. Cross było widać, więc z ostrożności do najbliższego oponiarza
    > po nowe. Nie chciałem wówczas za dużo wydawać, padło na Daytony. Na
    > prostej OK, ale jak gorąco i _trochę_ szybciej niż normalnie, to
    > popiskiwały na byle ostrzejszym łuku.
    > Ale my tu o ruszaniu i zasada pozostaje. :)

    No własnie.. o ruszaniu.
    Musiałem się tłumaczyć niewieście że ja całkiem normalnie ruszam tylko
    dokonałem całkiem nienormalnego zakupu.
    Zresztą szfagier to samo miał po tym jak zonie wcisneli właśnie za rozerwaną
    opone Passio. Byle do zimy a potem wyrzucił. Życie jest jedno.

    Teraz ma Firestone TZ200 i tu tak.. zasada już obowiązuje ;)

    --
    Irokez

  • 43. Data: 2010-07-12 23:04:13
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    W dniu 2010-07-12 17:49, m pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ty nie widzisz? Ja mam dupowóz ważący 1,6 tony z silnikiem tylko 164KM i
    > automatyczną klimatyzacją.

    A nie masz zaturbionego samochodu z chłodnicą miedzy stopniową chłodzoną
    powietrzem. Wiesz jak sprawność tego cuda spada przy tych temperaturach.
    Silnik dostaje zdecydowani mnij tlenu

    .

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 44. Data: 2010-07-12 23:05:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1fv8v$sog$1@news.onet.pl Irokez <n...@e...pl>
    pisze:

    > Musiałem się tłumaczyć niewieście
    Co musiałeś???!

    > Zresztą szfagier
    Kto??

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2010-07-12 23:09:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wyprzedzać też nie potrafi, gdy jest temperatura umiarkowana

    Cicho, ciekawy byłem czy w kontekście wyprzedzania na piątym biegu
    będzie ściemniał, że ma ASB ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 46. Data: 2010-07-12 23:10:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, Grejon <g...@i...pl> wrote:

    > Etam. Ja naprzemiennie używam auta z ręczną i automatyczną klimą. I
    > śmiem twierdzić że w pewnych sytuacjach ręczna jest wygodniejsza.

    A to są jakieś automatyczne, w którzych nie można wszystkiego przestawić
    na ręczne sterowanie? Nie wiedziałem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2010-07-12 23:11:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-12, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > No to ta klima chyba zjada jakieś 130KM ;)

    AFAIR maluchem się dało zapiszczeć, więc ta klima zżera co najmniej
    140KM (a jak przedni napęd to i więcej ;-) )

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2010-07-12 23:15:17
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > A to są jakieś automatyczne, w którzych nie można wszystkiego przestawić
    > na ręczne sterowanie? Nie wiedziałem.

    Nie wiem. Pewnie są.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 49. Data: 2010-07-12 23:24:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 16:29:14 +0200, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    >Ja jeździłem parę dni saxo z klimą silnik diesel ok 55KM
    >ma i jakoś dawałem radę bez najmniejszego problemu.

    Panda 1.1 55KM, włączona klima nonstop - zero problemów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 50. Data: 2010-07-12 23:33:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 16:48:48 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >Tak samo, jak ludzie "daja rade" przezyc za 800zl miesiecznie z cala
    >rodzina. Pytanie, po cholere tak sie meczyc?

    Czasami nie ma wyjścia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280