eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Wed, 14 Jul 2010 10:44:11 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl> <i1f6qa$beo$1@alfa.ceti.pl>
    <4rey8vky76t$.z2snbkce4f5k$.dlg@40tude.net>
    <4c3b26c1$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <4c3b2a3a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl> <i1fdjf$8dj$1@news.onet.pl>
    <i1fhmd$14qv$1@news.mm.pl> <i...@p...onet.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-20-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279122324 20167 76.224.20.10 (14 Jul 2010 15:45:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2010 15:45:24 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297165
    [ ukryj nagłówki ]


    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
    news:slrn.pl.i3rmah.2cd.brzezi@brzezi.chello.pl...
    > śro, 14 lip 2010 o 17:19 GMT, Pszemol napisał(a):
    >
    >>> Oba samochody FWD o ile sie nie myle? wiec nic w tym trudnego
    >>
    >> Tak, FWD.
    >> Więc pytam jeszcze raz: co ma ASB do piszczenia oponami?
    >
    > to ze w ASB przy ruszaniu nie rozkrecisz silnika do wiecej jak 2-2.5krpm,
    > a
    > to moga byc za male obroty do osiagniecia odpowiedniej mocy aby zerwac
    > przyczepnosc, a manualu mozesz rozkrecic silnik do max mocy czyli np.
    > 4krpm, czy niech nawet 5krpm i strzelic ze sprzegla

    Czyli winą nie jest ASB tylko za słaby silnik :-) I o to mi chodziło od
    początku...

    > Sproboj w manulu taczac sie na jedynce wcisnac do oporu pedal gazu? zerwie
    > przyczepnosc? na asfalcie nie, na jakims piasku pewnie da rade, ASB ma
    > troche latwiej, bo jednak dzieki uslizgowi moze sie wkrecic na troche
    > wieksze obroty i przekazac wiekszy moment w analogicznej sytuacji, ale i
    > tak nie bedzie to na tyle jak przy strzale ze sprzegla..

    Zapewne zdajesz sobie sprawę że automat możesz zablokować na 1 biegu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: