-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Date: Wed, 14 Jul 2010 10:44:11 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl> <i1f6qa$beo$1@alfa.ceti.pl>
<4rey8vky76t$.z2snbkce4f5k$.dlg@40tude.net>
<4c3b26c1$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@b...chello.pl>
<4c3b2a3a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl> <i1fdjf$8dj$1@news.onet.pl>
<i1fhmd$14qv$1@news.mm.pl> <i...@p...onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i...@p...onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i...@p...onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-20-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1279122324 20167 76.224.20.10 (14 Jul 2010 15:45:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2010 15:45:24 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297165
[ ukryj nagłówki ]
"Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
news:slrn.pl.i3rmah.2cd.brzezi@brzezi.chello.pl...
> śro, 14 lip 2010 o 17:19 GMT, Pszemol napisał(a):
>
>>> Oba samochody FWD o ile sie nie myle? wiec nic w tym trudnego
>>
>> Tak, FWD.
>> Więc pytam jeszcze raz: co ma ASB do piszczenia oponami?
>
> to ze w ASB przy ruszaniu nie rozkrecisz silnika do wiecej jak 2-2.5krpm,
> a
> to moga byc za male obroty do osiagniecia odpowiedniej mocy aby zerwac
> przyczepnosc, a manualu mozesz rozkrecic silnik do max mocy czyli np.
> 4krpm, czy niech nawet 5krpm i strzelic ze sprzegla
Czyli winą nie jest ASB tylko za słaby silnik :-) I o to mi chodziło od
początku...
> Sproboj w manulu taczac sie na jedynce wcisnac do oporu pedal gazu? zerwie
> przyczepnosc? na asfalcie nie, na jakims piasku pewnie da rade, ASB ma
> troche latwiej, bo jednak dzieki uslizgowi moze sie wkrecic na troche
> wieksze obroty i przekazac wiekszy moment w analogicznej sytuacji, ale i
> tak nie bedzie to na tyle jak przy strzale ze sprzegla..
Zapewne zdajesz sobie sprawę że automat możesz zablokować na 1 biegu?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.10 17:45 Pszemol
- 14.07.10 17:56 Brzezi
- 14.07.10 18:00 Brzezi
- 14.07.10 18:05 Grejon
- 14.07.10 19:07 Artur Maśląg
- 14.07.10 18:58 tor
- 14.07.10 21:22 Yogi\(n\)
- 14.07.10 21:41 Krzysiek Kielczewski
- 15.07.10 01:19 Pszemol
- 15.07.10 01:16 Pszemol
- 15.07.10 01:16 Pszemol
- 15.07.10 08:53 Grejon
- 15.07.10 10:03 Krzysiek Kielczewski
- 15.07.10 10:11 Krzysiek Kielczewski
- 15.07.10 13:50 elmer radi radisson
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy