    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Wed, 14 Jul 2010 17:38:31 +0200
    <4c3b2a3a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl> <i1fdjf$8dj$1@news.onet.pl>
    <i1fhmd$14qv$1@news.mm.pl> <i...@p...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <i...@p...onet.pl>

    śro, 14 lip 2010 o 17:20 GMT, Pszemol napisał(a):

    > Co w tym śmiesznego? Rozumiesz o co tu chodzi czy nie rozumiesz?
    > Skrzynia nie ma tu nic do rzeczy - raczej wątły silnik jest problemem.

    Ale Ty tez nie rozumiesz, ruszajac ASB bedziesz mial max powiedzmy 2.5krmp,
    jezeli silnik osiaga max 150KM, ale przy 5krpm, to przy 2.5krpm bedzie mial
    polowe tego albo i mniej, czyli 60-70KM to jednak moze byc troche za malo
    aby zerwac przyczepnosc bez uzywania sily kinetycznej w postaci strzalu ze
    sprzegla...

    Pozdrawiam
    Brzezi