eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje. › Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Date: Tue, 13 Jul 2010 19:36:36 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    References: <i1f6j6$oeg$1@node1.news.atman.pl> <i1f6qa$beo$1@alfa.ceti.pl>
    <4rey8vky76t$.z2snbkce4f5k$.dlg@40tude.net>
    <4c3b26c1$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <4c3b2a3a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl> <i1fdjf$8dj$1@news.onet.pl>
    <4c3b834f$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c3b834f$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4c3ca421$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.58.83
    X-Trace: 1279042594 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2593 83.27.58.83:60032
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296936
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartosz Augustyniak pisze:
    > W dniu 2010-07-12 17:49, m pisze:
    >>
    >> Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >> news:4c3b2a3a$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> To ja nie wiem, czy punto, czy saab, czy saxo nie czuje żadnej
    >>> różnicy. Ale wszystkie to diesle.
    >>
    >> Ty nie widzisz? Ja mam dupowóz ważący 1,6 tony z silnikiem tylko 164KM i
    >> automatyczną klimatyzacją.
    >
    > A nie masz zaturbionego samochodu z chłodnicą miedzy stopniową chłodzoną
    > powietrzem. Wiesz jak sprawność tego cuda spada przy tych temperaturach.
    > Silnik dostaje zdecydowani mnij tlenu

    Nawet zwykły silnik atmosferyczny w temperaturze 35C ma około 20%
    mniejszą moc niż miał zimą przy -15C.
    A to jest już różnica wyczuwalna.

    A tak jak mówisz - jak uato ma intercooler, to różnice będą jeszcze większe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: