    From: PB <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Date: Tue, 13 Jul 2010 17:40:03 +0200

    Mon, 12 Jul 2010 23:42:14 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody, Michał
    napisał(a):

    > Jak to jest w tym nowym klimatroniku (starego bardziej lubiłem ;) ),

    ja tez;-)

    > -obieg wewnętrzny włącza sam (czasami na chwilę włącza) czujnikami
    > czystości powietrza ? jak w Vel Satis ?

    nie - klimatronik nie steruje obiegiem zamknietym. Jest tak jak w
    jedynce.

    > -jest jakieś triko żeby wymusić nawiew na nogi i na front i górę
    > jak w safrane ph1 ?

    nie udalo mi sie;-(

    > -aha i coś mniej agresywnie działa ten klimatronik z ph2, jedynka wyła
    > szumiała i dmuchała, ale trzymała co się ustawiło a ten tak leniwie- są
    > jakieś triki żeby to podbić, żeby precyzyjniej temp trzymał ?

    Niestety mam podobnie - jak czuję że mi za gorąco to ręcznie podbijam
    dmuchawę, albo zmieniam kierunek nawiewu. Zauważyłem że latem jak
    działa klima to lubi na paszcze wiać. Zimą zaś starannie unika
    dmuchania ciepłym powietrzem po kierowcy bezpośrednio.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)