  • Data: 2010-07-13 01:12:59
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Konrad L <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki wszystkim co sie podzielili spostrzezeniami, czyli wniosek z tego
    taki ze da sie z tym zyc i raczej nie warto z tego powodu skreslac
    konkretnego modelu samochodu, choc mimo tych kilku w sumie pozytywnych
    opinii wolalbym jednak auto-klime :)

    Co do kierunkow nawiewu u mnie w klimatroniku sam moge wybrac i mam na
    stale wybrane nogi i wyloty na desce rozdzielczej, ale mam je tak
    ustawione zeby powietrze sie mieszalo/wialo na szybe/w gore itp, a nie
    bezposrednio na twarz, czyli ten aspekt manualnosci mozna pominac w
    zasadzie bo i obecnie jak raz ustawilem tak juz zostatlo na zawsze.

    PS. a z innej beczki... ehh ciezko kupic jakis nowy samochod majac jakis
    okreslony budzet po poprzednim kupionym jako uzywany ale wszytskomajacy.
    Trzeba ciac na kazdym kroku :)

    Pozdr.