eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 61. Data: 2009-10-12 13:22:28
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Kuczu pisze:
    > The_EaGle pisze:
    >
    >> Teraz właśnie zdałem sobie sprawę że w Vce są oddzielne przepustnice i
    >> mówisz prawdę :) ale rzędowe 4ki czy2ki to insza inszość.
    >
    > W sensie ze R4 maja wspolna przepustnice ? Chyba w samochodzie.

    OK , jaki jest sens mieć oddzielne sterowane przepustnice dla każdego
    cylindra w R4?
    Tłoki w różnym momencie zasysają powietrze ? :) Bo przepustnice nie
    otwierają się jak zawory.

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a


  • 62. Data: 2009-10-12 13:23:48
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Arni <a...@N...spam>

    The_EaGle pisze:
    > Kuczu pisze:
    >> The_EaGle pisze:
    >>
    >>> Teraz właśnie zdałem sobie sprawę że w Vce są oddzielne przepustnice
    >>> i mówisz prawdę :) ale rzędowe 4ki czy2ki to insza inszość.
    >>
    >> W sensie ze R4 maja wspolna przepustnice ? Chyba w samochodzie.
    >
    > OK , jaki jest sens mieć oddzielne sterowane przepustnice dla każdego
    > cylindra w R4?

    przepustnice nie są oddzielnie sterowane, jedna linka wystarcza. Ale są
    osobne i ich wzajemne połozenie wzgledem siebie sie ustawia jak najbardziej.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat


  • 63. Data: 2009-10-12 13:24:39
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    The_EaGle pisze:

    > Druga sprawa to lepsze rozpylenie mieszkanki w kolektorze dolotowym. Pompa zawsze
    może
    > dać wyższe ciśnienie niż grawitacyjny gaźnik. No nie ma cudów to musi
    > lepiej działać o ile nie jest popsute :)

    A Ty ciagle o samochodach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 64. Data: 2009-10-12 13:25:01
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Kuczu pisze:
    > The_EaGle pisze:
    >
    >> Zależy od silnika, jakoś nie widzę w rzędowej 4ce konieczności
    >> synchronizowania przepustnicy, w Vce na pewno.
    >
    > A jaka to roznica ? W R4 tez sie nie synchronizowalo gaznikow ? Wszak
    > wszystkie przepustnice byly w jednej linii ?

    Synchronizacja gaźników to jedno. A to że przepustnice są sterowane na
    jednej ośce to drugie w gaźnikach i we wtrysku. W związku z tym
    regulowanie przepustnic to chyba tylko wtedy jak pojawi się jakiś luz -
    sytuacja raczej patologiczna niż wynikająca ze normalnego użytkowania.

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a


  • 65. Data: 2009-10-12 13:27:43
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Arni pisze:
    > The_EaGle pisze:
    >> Kuczu pisze:
    >>> The_EaGle pisze:
    >>>
    >>>> Teraz właśnie zdałem sobie sprawę że w Vce są oddzielne przepustnice
    >>>> i mówisz prawdę :) ale rzędowe 4ki czy2ki to insza inszość.
    >>>
    >>> W sensie ze R4 maja wspolna przepustnice ? Chyba w samochodzie.
    >>
    >> OK , jaki jest sens mieć oddzielne sterowane przepustnice dla każdego
    >> cylindra w R4?
    >
    > przepustnice nie są oddzielnie sterowane, jedna linka wystarcza. Ale są
    > osobne i ich wzajemne połozenie wzgledem siebie sie ustawia jak
    > najbardziej.

    OK i kiedy się je ustawia? W fabryce lub jak pojawi się jakiś luz czyli
    generalnie przy pewnym zużyciu. Zgadza się?


    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a


  • 66. Data: 2009-10-12 13:40:08
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    The_EaGle pisze:

    > OK i kiedy się je ustawia? W fabryce lub jak pojawi się jakiś luz czyli
    > generalnie przy pewnym zużyciu. Zgadza się?

    Synchronizuje sie je, tak jak przepustnice w gaznikach.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 67. Data: 2009-10-12 13:40:52
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    The_EaGle pisze:

    > Synchronizacja gaźników to jedno.

    He ? Wiesz na czym polega synchro gaznikow ?

    > A to że przepustnice są sterowane na
    > jednej ośce to drugie w gaźnikach i we wtrysku. W związku z tym
    > regulowanie przepustnic to chyba tylko wtedy jak pojawi się jakiś luz -
    > sytuacja raczej patologiczna niż wynikająca ze normalnego użytkowania.
    >

    j.w.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 68. Data: 2009-10-12 13:54:59
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Paź, 15:25, The_EaGle <e...@j...com> wrote:
    >
    > Synchronizacja gaźników to jedno. A to że przepustnice są sterowane na
    > jednej ośce to drugie w gaźnikach i we wtrysku. W związku z tym
    > regulowanie przepustnic to chyba tylko wtedy jak pojawi się jakiś luz -
    > sytuacja raczej patologiczna niż wynikająca ze normalnego użytkowania.
    >
    A co to wg. Ciebie jest synchronizacja?

    --
    Artur


  • 69. Data: 2009-10-12 14:01:37
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    The_EaGle pisze:

    >
    > Wiesz co, to troszkę tak jak by na twoim przykładzie cała teoria
    > motoryzacji miała się opierać ;)

    > Nie ma siły żeby gaźnik mógł być dokładniejszy od wtrysku choćby nie
    > wiem jaki przykład podasz :) to wynika z zasady działania gaźnika i
    > wtrysku a także z takiego przedmiotu jaki zaliczali wszyscy którzy byli
    > na polibudzie jak teoria sterowania. Do dobrego regulowania potrzebna
    > jest pętla zwrotna a ta we wtrysku występuje zawsze.

    Petla zwrotna i lambda byla zawsze w motocyklach ?

    Cos nie bardzo wg mojej pamieci.

    Z motocyklami i lambda byl jeden konstrukcyjny problem, pomysl jaki ?

    KJ


  • 70. Data: 2009-10-12 14:19:35
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Andy77" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.hd5jo9.5tg.usenet@piko.homelinux.net...
    >> Powiedz to mojemu Suzuki, które bez problemu zjada 8,5l na 100. Słyszałeś
    >> kiedyś żeby gaźnikowy B6
    >> albo Jajko tyle paliły?
    > Moje SV nie chce pochlonac wiecej niz 7,5l. Wiec to raczej kwestia GSXFa
    > niz wtrysku od suzuki.

    Mój GSR w Wawie też wciąga 8 litrów bez problemu :/

    --
    Andy77
    -= GG#: 4038722
    -= GSR


strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: