eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 41. Data: 2009-10-12 08:49:50
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    gildor wrote:
    > Kuczu pisze:
    >> fv pisze:
    >>> Mogę się założyć, że na mokrym mając do dyspozycji ABS zahamowałbym
    >>> od 100 do 0 na znacznie krótszym
    >>> odcinku niż pan szanowny. I to mimo braku umiejętności które panu
    >>> szanownemu dorastają chociażby do
    >>> pięt.
    >> Ale ABS nie jest do skracania drogi hamowania !

    Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się najnowszymi
    osiągnięciami w dziedzinie ABS.

    >> Zrozum to w koncu
    >> chlopie. ABS jest dla utrzymania sterownosci pojazdu przy hamulcu
    >> wcisnietym do oporu.

    Nie, ABS na mokrym skraca drogę hamowania zespołu motocykl+kierowca. Nie dlatego, że
    zwiększa
    skuteczność układu hamulcowego, tylko dlatego że normalni ludzie nie mają
    umiejętności niezbędnych
    do hamowania na granicy przyczepności na mokrym. Co więcej, przypominam że w tym
    sezonie Moto GP, na
    hamowaniu na mokrym wyjebali najlepsi zawodnicy na świecie.

    >> ABS podnosi bezpieczenstwo niewatpliwie ale nie
    >> jest lekiem na cale zlo.

    Nikt tak nie twierdzi.

    > http://www.youtube.com/watch?v=vYSdzBirTAM

    Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy CBR600RR z C-ABS i
    bez.

    Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry jak ten. Tutaj
    chodzi jednak o
    demonstrację pewnego pomysłu...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 42. Data: 2009-10-12 08:55:26
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr Klimek wrote:
    > Dnia (Mon, 12 Oct 2009 08:31:15 +0200) ktos podajacy sie za fv
    >> Powiedz to mojemu Suzuki, które bez problemu zjada 8,5l na 100. Słyszałeś kiedyś
    żeby gaźnikowy B6
    >> albo Jajko tyle paliły?
    > Moje SV nie chce pochlonac wiecej niz 7,5l. Wiec to raczej kwestia GSXFa
    > niz wtrysku od suzuki.

    Ależ oczywiście że tak. Po prostu wtrysk nie zmniejsza z automatu zużycia paliwa tak
    jak się to
    niektórym wydaje ;-)

    Mnie się po prostu wydawało, że to oczywiste że nowoczesny motocykl o przeciętnej
    mocy, na wtrysku,
    będzie palił nie więcej niż 5-6 litrów na setkę. Okazało się, że jestem w mylnym
    błędzie i dlatego
    ostrzegam. Dojście w moim motocyklu do spalania poniżej 6l/100 nie wydaje mi się
    możliwe. Oznacza
    to, że nawet przy tempie jazdy poniżej niektórych aut osobowych benzynowych, mój
    motocykl pali
    więcej od nich.
    Suzuki usprawiedliwione jest w moich oczach tylko i wyłącznie niską ceną.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 43. Data: 2009-10-12 09:19:15
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    fv pisze:
    > Piotr Klimek wrote:
    >> Dnia (Mon, 12 Oct 2009 08:31:15 +0200) ktos podajacy sie za fv

    > Ależ oczywiście że tak. Po prostu wtrysk nie zmniejsza z automatu zużycia paliwa
    tak jak się to
    > niektórym wydaje ;-)

    A nawet żeby zmniejszyć szkodliwy CO trzeba zjarać trochę więcej niż
    gaźnik by Pan Zenek. Inna sprawa stabilnośc i powtarzalność...

    Wtryskowy Poldek nigdy mi nie zszedł dól do takich wyników jak gaźnikowy
    (miałem oba wieki temu).

    PS. Moc to miało jak entry-level Suzuki, przechyły w zakrętach podobne
    (choć w druga stronę), więc umówmy się że wypowiedź jest na temat.


  • 44. Data: 2009-10-12 10:09:36
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 09:06:39 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    [...]
    > zagalopowałeś się,to cudo za Ciebie nie zrobi roboty,najskuteczniejsze
    > hamowanie jest na granicy zadziałania ABSu,jeśli już załapie droga się
    > wydłuży,możesz sprawdzić puszką(łatwiej)

    Z tego co czytałem to w C-ABS można po prostu dać na maksa po hamulcach
    i zadziała. :-) Gdzieś był test gdzie osoby z różnym doświadczeniem
    motocyklowym hamowały Hondą CBR z C-ABS i najlepsze wyniki miał
    zawodnik z toru i jakiś zupełny świeżak co po prostu ściskał na maksa.

    Więc dla starych ABSów to prawda że najlepiej hamować na granicy
    zadziałania,
    ale elektromechanika robi się z każdym rokiem coraz lepsza.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 45. Data: 2009-10-12 10:12:05
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 10:49:50 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
    >> http://www.youtube.com/watch?v=vYSdzBirTAM
    >
    > Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy CBR600RR
    > z C-ABS i bez.
    >
    > Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry jak
    > ten.

    Nienienie, to nie jest tak że "nie każdy ABS jest tak dobry jak ten".
    Żaden inny ABS nie jest tak dobry jak ten. W związku z tym powinieneś chyba
    zacząć polecać tylko kupno motocykli z C-ABS. ;-)

    W przypadku konwencjonalnych ABSów jest tak, jak piszą Twoi interlokutorzy,
    podpieranie się najnowszą generacją jest trochę nieuczciwe skoro w dyskusji
    mowa była wcześniej o motocyklach z tradycyjnym ABS, nieprawdaż?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650


  • 46. Data: 2009-10-12 10:19:03
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    news:haq897$964$1@inews.gazeta.pl...
    > fv wydusił z siebie te słowy:
    >
    >
    >> b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
    >> przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning
    >>
    >
    > No nie wiem.
    > DS1100 vs VTX1800

    Co to jest "DS1100"? Pytamboniewiem. Swoja sciezka, nie popelniaj bledu
    innych "preclowych" pseudobadaczy budujacych swe wielkie teore li tylko na
    podstawie porownania dwoch motocykli i/lub az rocznego doswiadczenia.
    "Miszcz ABS-u" jest juz klasykiem gatunku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


  • 47. Data: 2009-10-12 10:19:41
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Więc dla starych ABSów to prawda że najlepiej hamować na granicy
    > zadziałania,
    > ale elektromechanika robi się z każdym rokiem coraz lepsza.

    Rajt,ale przedpiszca nie posiada jeszcze moto z tym nowym,co tu gadać za
    parę lat hamulce będą pewnie reagowały na impulsy z mózgu:-)
    Co do nowego systemu,ciekawi mnie jedna rzecz-chętnie zobaczyłbym jak to
    cudo sprawdza się w zakręcie.


    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 48. Data: 2009-10-12 10:20:52
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:haqg3t$skp$1@news.onet.pl...
    > The_EaGle pisze:
    >
    >> Po za tym wtrysk jest bezobsługowy a gaźniki trzeba synchronizować,
    >> regulować, czyścić itp.
    >
    > Ja tam sie pewnie nie znam tak jak Ty ale wiem ze przepustnice wtrysku tez
    > sie powinno synchronizowac co jakis czas.

    No co Ty, zmyslasz napewno :-D Nie plosz, fajnie sie czyta takie treorie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta




  • 49. Data: 2009-10-12 10:31:27
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Monster pisze:
    > Leszek Karlik pisze:
    >
    >> Więc dla starych ABSów to prawda że najlepiej hamować na granicy
    >> zadziałania,

    > Co do nowego systemu,ciekawi mnie jedna rzecz-chętnie zobaczyłbym jak to
    > cudo sprawdza się w zakręcie.

    W pierwszym czy w ewentualnych nastepnych?


  • 50. Data: 2009-10-12 11:22:09
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Co to jest "DS1100"?

    DragStar 1100 czyli XVS1100 ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: