eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Sat, 17 Oct 2009 10:32:57 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 52
    Message-ID: <hbc30h$3uc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hanubm$av8$1@news.onet.pl> <hapltf$s9f$1@news.onet.pl>
    <hapmd6$ua7$1@news.onet.pl> <hapns9$1jm$1@news.onet.pl>
    <haui9b$e61$1@inews.gazeta.pl> <haukvc$23m$1@news.onet.pl>
    <hauovg$gvl$1@news.onet.pl> <hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl>
    <havvj2$nri$1@inews.gazeta.pl> <hb19fd$a6$1@inews.gazeta.pl>
    <hb4l7t$vkk$1@news.onet.pl> <hb4lq9$q0i$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@e...googlegroups.com>
    <hb6jo5$jn1$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@z...googlegroups.com>
    <hb6l41$p20$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@p...googlegroups.com>
    <hb6ouf$8tb$1@inews.gazeta.pl> <hb6rbu$p42$1@news.onet.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <hb75i5$nri$1@news.onet.pl> <hb7677$phv$1@news.onet.pl>
    <hb77p6$uom$1@news.onet.pl> <hb9kfl$jac$2@news.onet.pl>
    <hb9ko2$ke7$1@news.onet.pl> <hb9kvi$le3$1@news.onet.pl>
    <hbas2i$omi$1@inews.gazeta.pl> <hbbvhg$d0c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.144.118.112
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1255771986 4044 78.144.118.112 (17 Oct 2009 09:33:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Oct 2009 09:33:06 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: bylystudent
    X-Antivirus: avast! (VPS 091016-0, 2009-10-16), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612362
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości
    news:hbbvhg$d0c$1@news.onet.pl...
    > Jasio pisze:
    >
    >> To też w tym następcy VFR i XX jest zaprojektowane - poduszeczka i
    >> strefy zgniotu nawet.
    >> Grzebnij w archiwum, pisałem jako nius.
    > To ja wiem, to byla ,ten no, ironia ;)
    >

    Nie. Na serio w tym VFR 1200 T czyli turystycznej wersji [bo to ma być
    platforma 3 motocykli - terenówka w stylu Bumy GS, sportturysta w
    stylu XX i sport w stylu niewiadomo czego] ma zaprojektowane strefy
    zgniotu połączone z czujnikami airbaga.

    Nie mogę grzebnąć w googlu, więc na szybko z wysłanych w outlooku:

    "Ten dziwny wystający przód z podświetleniem wystaje tak bardzo, gdyż
    skrywa pierwsze na świecie strefy zgniotu. Patrząc z boku na rysunek
    motocykla widać, że "nos" wystaje mniej więcej tak jak przednie koło.
    I ten nos właśnie, oprócz tego, że nawiązuje do concept bike'a X-Wing,
    który był zaprezentowany w 1999roku.
    Oto fotka, DUŻA:
    http://w709.wrzuta.pl/obraz/8EQAruND3tn/dsc_4130

    Pod przednimi plastikami ukryto aluminiową konstrukcję przymocowaną do
    przedniej części ramy za główką ramy. Konstrukcja z aluminium wystaje
    mniej więcej jak przednie koło, aby w razie najbardziej typowego
    wypadku (czyli wyjeżdżaniu z podporządkowanej i wbiciu się motocykla w
    bok auta) uderzyła równo z przednim kołem i przyjęła na siebie część
    sił uderzenia.

    Oprócz tego, że przyjmie część siły uderzenia, nowy ficzer hondy przez
    miejsce w jakim został umieszczony - sporo powyżej środka ciężkości
    motocykla - zmienia zachowanie motocykla w kolizji. Bo, gdy
    standardowy motocykl uderzy w bok auta, tylne koło unosi się a
    kierowca przelatuje nad kierownicą. Tu, w nowym pomyśle hondy motocykl
    nie podskakuje, tylne koło zostaje, powiedzmy, na ziemi. Nie byłoby to
    nic dobrego - kierowca przesuwając się dalej zgodnie z kierunkiem
    jazdy uderzyłby w zbiornik i kierownicę. Ale Honda razem ze strefami
    zgniotu zamontowała kolejną nowinkę - poduszkę powietrzną drugiej
    generacji.
    Airbag jest odpalany przez czujniki w przednim zawieszeniu i tym
    systemie zgniotu."


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: