  • Data: 2009-10-15 14:21:32
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbigi pisze:

    > Nie no, jasssne! :) I ja na pewno nie rzuce pierwszy kamieniem ;)
    Oczywiscie! ;)

    > Nie, nie, nie :) Obym byl dobrym prorokiem :) W sensie, ze prorokuje,
    > ize nic takiego w przewidywalnej przyszlosci nie powstanie w cywilnej
    > maszynie :)
    Cos mi sie wydaje, ze postep jest jakbytaki troszke za szybki i sie moze
    okazac, ze jednak bedzie.

    > Wuj z komputerem. Ale moja wyobraznia na razie nie ogarnia tak szybkich
    > i tak czulych czujnikow - zanim te najczulsze stanieja w sposob
    > akceptowalny, to zabraknie ropy i bedziemy jezdzic elektrycznymi
    > skuterami :) albo raczej :(
    No coz. Szklana kula mi sie stlukla, ale tak jako ciekawostka
    w 1971 (za Wiki) powstal pierwszy cywilny ABS, mamy 2009, 37 lat pozniej
    np. kolega fv uwaza, ze bez ABS sie nie da jezdzic i hamowac ;)
    To tylko 37 lat, Zbigi masz lat teraz ile? 42? ;P to bedziesz mial 79 i
    ESP w motocyklu na pewno ;)

    > No! Bo juz mialem szturchac na publiku ;)
    Slusznie, reszta na priv ;)

    --
    pozdr
    Rogal