  • 1. Data: 2012-12-05 22:49:47
    Temat: Przesiadka z Gingerbread (HTC Desire) na ICS (Sony Xperia S)
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    Jak to zrobić najmniej boleśnie? Zależy mi przede wszystkim na przeniesieniu:
    1. kontaktów
    2. kalendarza
    3. "save game'ów" z Angry Birds :)

    Z góry dziękuję za info.

  • 2. Data: 2012-12-05 23:26:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.12.2012 22:49, Gadacz pisze:
    > Jak to zrobić najmniej boleśnie? Zależy mi przede wszystkim na przeniesieniu:
    > 1. kontaktów
    > 2. kalendarza
    > 3. "save game'ów" z Angry Birds :)
    >
    > Z góry dziękuję za info.
    słyszałeś o czym takim jak "konto google" "synchronizacja"?

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-06 12:17:38
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 05/12/2012 21:49, Gadacz wrote:
    > Jak to zrobić najmniej boleśnie? Zależy mi przede wszystkim na przeniesieniu:
    > 1. kontaktów
    > 2. kalendarza
    > 3. "save game'ów" z Angry Birds :)

    3: My Backup Pro albo Titanium Backup.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-12-07 18:23:20
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 06-12-2012 12:17, G Nowak wrote:

    >3: My Backup Pro albo Titanium Backup.
    >
    >--
    >Pozdr

    Save game musisz ręcznie. Kontakty i kalendarz do chmury na k. Google:)
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl